Advertenties


Schadevraagje

Gestart door Joske, 12 juli 2018, 22:22:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joske

:) De vertaler! Thanx

rened

Heb dus wel gevonden wat de bestelnummers zijn:

850B24765R voor de bumper
850705159R voor de diffuser

Krijg ze alleen nog niet echt tegen een goede prijs gevonden..

Weet iemand of de reflectoren hetzelfde zijn?

Joske

Top!! Kan ik eea vergelijken!
Over twee weken bekijkt het schadebedrijf de huidige bumper en komen ze met een voorstel. Wil er best iets bijleggen, maar geen honderden euro.s. Wil er ook nog zo.n strip/cover op hebben..duur zat allemaal :)
Maar mss komt het goed.

Wordt vervolgd.

Greetz Joske

Joske

#18
Zo, morgen gaat ie naar de hersteller...ben benieuwd.

Wel een vraagje nog;

Mocht de GT bumper inderdaad een optie zijn, maar spuiten niet ivm te hoge kosten...

Als een GT bumper wordt geleverd, dan neem ik aan dat die onbehandeld (dus zwart) van de band komt. Is er iemand die kan zeggen of dit dan exact hetzelfde qua kleur is als de standaard (ongespoten) bumper die mijn grand tour nu heeft?

Wellicht namelijk ook een optie om hem dan ongespoten te laten.

Kan me ook voorstellen dat ze onbewerkt zijn en het mss niet kan / geen porum is. Maar goed..goed om alvast te weten.

Greetz

Tedo

Dat zou je een schadehersteller moeten vragen. Aangezien ze op een GT(line) altijd gespoten zijn, kan het ook zo zijn dat ze in de grondverf geleverd worden.

Joske

Oke, dan wacht ik geduldig af ;)

Om nou met een witte gegrondverfde te rijden  ;)

mark29

Dat deed half tunend nederland ook in 2002.

Joske

 :D mmm misschien zet ik wel een trend :)

rened

Zag deze voor 180 euro op Ebay



Aangezien ik nog geen enkele ombouw heb gezien, zal het vast niet alleen lampen en bumper zijn?

Tedo

Dit is de voorkant. Volgens mij zijn het wel de bumper en de koplampen die verschillen.
Ik heb al wel eens een omgebouwde (RS) gezien.
Feit is wel dat er verschillende bumpers en koplampen zijn (met en zonder xenon en drl) zijn.

rened

Net stonden er op het werk toevallig twee langs elkaar geparkeerd.
Dus motorkap, koplampen, bumper met toebehoren.

Ik weet echter niet hoe het zit met alle (plastic) beugels ed eronder?
Voor meg 2 waren er genoeg fotoreportages met bestelnummers ed te vinden van pre naar facelift

Joske

Zo, korte update.

Gaat hem helaas niet worden, de meerprijs bedraagt ca €800,- , da.s me net een beetje te gek.
Ga het maar houden bij een mooie rvs bumperprotector :cry:

Bij een eventuele volgende schade zal ik vooraf kijken voor een tweedehands bumper. Thanx vd info!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev