Advertenties


Klets maar raak DEEL 223

Gestart door Tedo, 5 mei 2018, 22:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Ja zicht naar achteren is in een megane 3 coupe al waardeloos. Tja. Laat staan in een alpine. Je koopt hem niet om ermee naar de albert heijn te gaan he.
De stoelen is een beetje zoals in sommige megane en clio rs varianten zie ik ja.

Nou toen ik net bij renault zat, hadden we een aantal van die alpines als klant. Vaak voor keuring etc. De oudere monteurs toen wilden er niet mee rijden ivm het in en uitstappen, dus was het vaak van, mark rijd hem binnen of buiten of doe een proefritje etc. Toen ik nog als leerling er was.

Owja zag trouwens een megane rs in de werkplaats staan laatst, ots motorkap ook, die is doorgestuurd naar schadehersteller die voor ons ook werkt. Ik mis veel van die info van nieuwe klachten, maar nu lette ik erop, omdat ik die klachten zag in een topic.
En elke week staan er wel auto`s binnen met stoelen eruit ook.
Ik werk nu maar een paar uurtjes in de week namelijk.

A110

Kan je erachter komen wat er met de stoelen aan de hand is?
De linkerstoel in mijn meg 4 bose uitvoering (met massage functie) komt geluid uit als ik over een drempel of vluchtheuvel rijd. Net of er een motortje los zit in de zitting.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

mark29

Ligt er aan of het rustig is. Meestal duwen ze het vol met werk die paar uurtjes dat ik er ben.
Ik zal het in de gaten houden.

A110

Bedankt alvast. Geen haast.
En ik kan dat volplannen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

mark29

Ben momenteel weinig online. Gezondheid die wat schommelt, deels werken. En wil het wagenpark hier wat uitdunnen. Hoop dingen regelen. Ik loop met veel dingen achter de feiten aan.
Mijn vriendin zal binnen korte tijd bevallen dus dan is de vrije tijd helemaal ver te zoeken.

Maar binnenkort heb ik een maagdelijke megane break van 2002 te koop. 101000 gelopen. Ziet er top uit als ie straks gewassen en gepoetst is. Is van een non geweest. Wat ik eerst niet geloofde tot ik rekeningen zag. Grappig.

Nikk

Dat komt mooi uit Mark, jij wilt van mij die Rollo en slotmechanisme, kunnen we gelijk oversteken met de break?  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Hahaha gelijk oversteken ja.
Ja die onderdelen heb ik nog steeds nodig voor de break van mijn vriendin. We hebben nu dus 2 breaks staan.
Dat slot weigert zo en nu dan. Dan gaat de deur niet open. Heel irritant, maar ik kom nergens aan toe steeds.

Nikk

Maakt niet uit, slot loopt niet weg
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Welke regio zit jij Mark?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29


mark29

Ik heb je een pm gestuurd.

Felix

Iemand van hier? 8)7 :wtf:

RTV Rijnmond: Vrouw steekt snelweg over voor benzine en laat drie kinderen in auto op vluchtstrook.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/183989/Vrouw-steekt-snelweg-over-voor-benzine-en-laat-drie-kinderen-in-auto-op-vluchtstrook

Nikk

Weet ik niet. Denk dat mijn vrouw hier wel toe in staat is maar die heeft aan de andere kant flink last van range anxiety en gaat bij een kwart tank al in alarm dus zal niet voorkomen  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Maandag ben ik vader geworden. Heb hem al verteld dat ie geen monteur moet gaan worden.
Vrije tijd is nu helemaal ver te zoeken, slapen is iets van vroeger ook. :D

mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev