Advertenties


Klets maar raak DEEL 223

Gestart door Tedo, 5 mei 2018, 22:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Hier niet meer, alles is weg.
Ik gebruik wel explorer, zal een chrome gebruiken.

mark29

Nu vanuit chrome, is het zelfde.
Normaal bovenaan links in de hoek zie de renault megane club staan
en eronder 2 van die kopjes met nieuwe berichten en sinds je laatste bezoek, beide zijn weg.

Ik zie dat die button naast forum en help, latest ook een oplossing inderdaad.
Geeft een beetje hetzelfde idee.

mark

Ik heb m'n schuurtje geruild voor een grotere schuur, die letterlijk 1 deurtje verderop is. Dubbel zo groot, dus eindelijk fatsoenlijk de ruimte.  !-!





In een middag en 2 avonden alles 6 meter opgeschoven :D

mark29

Wat een heerlijke werkplek.
Hoe bevallen die transway bandenapparaat en balanceerapparaat?

mark

Dankje

Ze bevallen wel goed !-!
Zit met een paar schuurtjes op 1 groep.
Dus het apparaat krijgt niet zo heel veel stroom als iedereen bezig is. Maar zelfs dan krijg ik de stugge banden er nog mee op.

mark29

Goed om te horen, ja de prijs is van die dingen nog best gunstig, ja het blijft hard geld maar ok.

Als ik ooit weer fit word, wil ik weer wat meer kunnen doen thuis ook, en een bandenapparaat is dan wel heel handig om te hebben ook.

mark

Een bandenapparaat verdiend zich wel weer terug moet je maar denken. ;)

Nikk

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Yorick

Vorige week zondag stond er nog ff een mooie Alpine A310 te pronken op het Oldtimerfestival in Balkbrug.. Wat een auto.


larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Nikk

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark

Haha nice.

Had wel eens willen zien wat die kerel met m'n oude race hatchback kon doen.  8)7 :D

A110

Vandaag een top dag gehad. Ik heb mogen rijden in de new Alpine A110  8)

Wellicht kan je het nog herinneren dat mijn oom (77) een oude Alpine A110 heeft waarin ik nog weleens een ritje in maakt.
Na een moeilijke en drukke tijd heeft hij nog geen tijd gehad om eens bij de nieuwe A110 te gaan kijken.

Ik heb hem vandaag meegenomen als verassing naar Alpine centre in Hengelo waar we heel leuk ontvangen werden en als grote verassing had ik een proefritje geregeld. Mijn oom rijd niet graag meer dus die proefrit mocht ik uitvoeren. Allebei met een grote glimlach op ons gezicht.

Wat een fantastische auto is het, vooral in de SPORT stand. Daarin heeft hij een geweldig geluid en het vermogen in combinatie met de automaat is echt geweldig.

Hieronder nog wat foto's





www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

mark29

Wat een gaaf ding. Ik heb ooit diverse malen in zo n oude alpine gereden, blijven aparte wagens.
Als je gaat zitten laat je zelf een heel eind zakken, en alsnog zak je achterover, je zit voor je gevoel in een rechthoekige bak.

Heeft de nieuwe kwa zit positie wel meer het gevoel van een modernere ruimere auto?

A110

Ik weet hoe het is om in de oude A110 te gaan zitten. Ben 1.92 lang en dan valt het niet mee.
Je trekt letterlijk een auto aan.

Ik moet zeggen de instap bij de nieuwe valt erg mee. Stoelen zitten heerlijk. Alleen de uitstap moet je wel weer lenig zijn.
Maar de instap is niet zoals een suv of mpv 😉
Alle gekheid, het verraste mij enorm. Je kan er ook heerlijk rustig mee rijden. Veel comfort en luxe. Net zoals mijn Meg 4.
Alleen het zicht door de achterruit is of je door de brievenbus kijkt. Je hebt echt je zij spiegels nodig.
Maar bij zo'n auto moet je vooruit kijken..
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev