Advertenties


Klets maar raak DEEL 223

Gestart door Tedo, 5 mei 2018, 22:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: mark29 op 19 februari 2019, 22:29:43
Moet je me even helpen, rsi was de 1800 toch? Leuk ding om mee te rond te fohnen.

Yup 1800 8kleppert, rijd echt prettig.

Plannen genoeg maar niet zo extreem als ik had voor een Clio 2: andere wielen, iets verlagen, zowiezo het dak aanpakken, rondom wat plekjes aanpakken, maar vooral genieten :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark29

Leuk, ja een 1800 8 klepper rijd al pittig, laat staan de 16 klepper. Williams is ook echt leuk speelgoed. De v6 vond ik een beetje eng om mee te rijden  :x

Felix


Tedo

Wat houdt je tegen Felix?  o-)

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 20 februari 2019, 06:08:06
Yup 1800 8kleppert, rijd echt prettig.

Zelfde blok als mijn 19, ook een RSI.

Felix

Vooral geen zin in eigenlijk :D

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 20 februari 2019, 20:01:14
Zelfde blok als mijn 19, ook een RSI.

OK ik dacht dat jij een 16v had, goed om te weten dat er donorblok is in geval van nood :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nee, ook een 1.8 8V RSi, zeldzamer dan een 16V. Mocht ik er ooit wat anders in zetten, dan mag jij het blok overnemen.  ;)

Roadkill (Michiel)

Hmm de Clio RSI lijkt ook een zeldzaamheid te worden, ben een beetje aan het surfen geweest vandaag, volgens de ene site zouden er nog 41 zijn, volgens een andere nog 7 met recente of geldige apk. Dus ik ga hier heel zuinig op zijn en langzamerhand weer tip top maken (maar wel met een beetje van mijn eigen stijl)

Meteen ff een technische vraag, kan iemand mij aan een elektrisch schema helpen van de elektrische raamuitzetters die een optie waren op de Megane 1 coupe? Die wil ik graag inbouwen in de Clio, moet ik ze nog wel ff ergens kunnen vinden :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Michiel: op welke site check jij hoeveel auto's er van een bepaald type over zijn?

Roadkill (Michiel)

Ik heb er meerdere geprobeerd via Google, maar als de digibeet die ik ben is het me maar op 2 gelukt, en de meeste zijn ook niet super up 2 date.  Vve. net is er 1 van en nrplaat. nl ook
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Op die laatste klopt de tenaamstellingsdatum niet, dus die zou ik met een korrel zout nemen.
Bovendien zie ik niet hoeveel dezelfde auto's er nog zijn. In Engeland heb je howmanyleft.co.uk maar ook die is niet helemaal zuiver (en alleen UK natuurlijk).

larsdijkstra

Citaat van: Tedo op 20 februari 2019, 21:59:58
Nee, ook een 1.8 8V RSi, zeldzamer dan een 16V. Mocht ik er ooit wat anders in zetten, dan mag jij het blok overnemen.  ;)

2.0 16v F7R erin  ;-)  of onderblok F7R en kop F7P, hoef je minder aan te passen
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Tedo

Dat zou een leuke zijn, of anders een F4R. Maar goed, met een cabrio hoef je niet zo snel, en 110 pk is op zich leuk genoeg.

Roadkill (Michiel)

Echt wel, nou zal de 19 van jou wel ff zwaarder dan de Clio ;-)

Maar ik denk dat ik er eens een mail richting rdw aanwaag
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev