Advertenties


Volgende tankstation/parkeerplek zichtbaar bij Navigatie

Gestart door Abdelitto, 1 mei 2018, 22:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abdelitto

Ik heb eigenlijk al een vraag of het wel mogelijk is om de volgende tankstation of parkeerplek te kunnen zien via je je navigatie.

Hiervoor had ik een Opel Astra en rechts van de navigatiescherm kon ik mooi zien over hoeveel km's de volgende tankstation of parkeerplek is, mooi om aan je vrouw of je kinderen te kunnen zeggen wanneer we kunnen stoppen.

Kan dit functie ook bij deze Megane 4 navigatiesysteem? Mijn collega rijd in een Megane 3 Estate en bij hem kan dat namelijk wel en volgende POI te kunnen weergeven.

Is toch wel een grote gemis dit.

cortrans

Helaas kan dit niet nee....
Sterker nog, op de snelweg geeft hij de tankstations waar je langs rijd niet eens in het scherm weer, wel in de regio, maar dan moet je dus de snelweg af.
Of je bij "zoeken" in de POI bestanden dit wel kan selecteren weet ik eigenlijk niet
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Abdelitto

Blijf ik wel jammer vinden, toch wel een groot gemis. Had het ook bij de dealer gevraagd. Zo super handig om te weten wanneer de volgende parkeerplaats of tankstation op jouw weg is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev