Advertenties


ruitensproeier bijstellen

Gestart door haelewyn, 17 februari 2018, 22:38:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knight-rider

Wat de ruitensproeiers betreft was het de GT die de sproeiers met de waas of verneveling had en de andere versies hadden gewone sproeiers met 2 of 3 stralen.

adinsx

Citaat van: Abdelitto op  2 januari 2019, 22:43:59
@adinsx
deze heb ik precies al op mijn megane toen ik het kreeg. Had jij een andere dan? Deze is verstelbaar. Grappig dat alle Megane's niet met dezelfde ruitensproeier komen of bandensensor heb ik op een andere post gezien.
Heeft het te maken in welke fabriek je auto is gemaakt?

Elke Mégane IV komt uit Palencia in Spanje volgens mij. Mijn GT205 is 1 december 2017 uit de fabriek gerold (afgeleverd begin februari) en heeft de sproeikopjes met drie stralen. Inderdaad, die op de foto.
Wat ik begrijp in dit topic is dat de IV Bose van A110 niet die sproeikopjes heeft. Wellicht is er dus een modificatie geweest?
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

haelewyn

De IV intens van haelewyn uit 2016 heeft ze ook niet.

Zou de GT misschien een doeltreffender systeem krijgen ?

Denk ook da't het een aanpassing geweest is hoor.
Ook al hoor je gebruikers van auto's van meer dan 10 jaar geleden klagen dat dit ook bij hun auto een slecht onderdeel was.

knight-rider

Als ik de laatste berichten hier zo lees dat zowel mensen met de vernevelende sproeiers, als mensen met de gewone stralen problemen hebben, dan ligt het toch echt wel aan de druk waarmee het systeem werkt en dus de pomp die niet sterk genoeg blijkt te zijn ...

haelewyn

En dat moet een redelijk universeel onderdeel zijn...  dus als we er eens een andere zouden op zetten. .?
Dan weten we het verschil ineens.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev