Advertenties


Raar geluid...

Gestart door Diceman, 18 oktober 2017, 20:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diceman

Al een tijdje komt er een raar bijgeluid onder de
motorkap vandaan.
Hij rijdt er niet slechter door maar toch wil ik graag
weten wat het is en hoe dit op te lossen is.
Ik heb een filmpje bijgevoegd en het geluid lijkt
onder de brede zwarte kap vandaan te komen.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Bedankt!


mark29

Ik zie geen filmpje hoor.

Z

#2
Dat ligt dan aan jou Mark, want ik zie op m'n telefoon en laptop een filmpje  !-!

mark29

Op laptap was het leeg en de telefoon een wit vlak. Sorry.

Z

Welke internet browser gebruik je op je telefoon ?, dat kan soms nog wel is een verschil maken

mark29

Ja gewoon die onderaan het schermpje zit. Is een samsung s7.
Ik ga kijken of ik dat kan zien. Heb niet veel kaas gegeten van computers en telefoons.

mark29

Nee ik zie het niet. Maar thuis op de laptop explorer in ieder geval.

mark29

Grappig ik heb ook chrome op deze telefoon staan blijkbaar. Daar ziet ie dit wel op.

Dat geluid, is het een 2 liter motor toevallig. Google eens op reparatiesetjes voor de carterventilatie.
Was vroeger een mededeling voor, veel werden er aangepast. Geluid kan geen kwaad is wel knap irritant ja.
Word het duidelijker als je de peilstok omhoog trekt met lopende motor of de olievuldop los draait?

Z

#8
Dan ondersteunt de standaard browser van jouw samsung geen flash videos. Grappig, ik dacht dat alle browsers dat tegenwoordig wel ondersteunden  :)

Nikk

Heb het tijdens een proefrit bij een 2.0 16V ervaren die ook zwaar tikte. Olievuldop er af en de motor sloeg bijna af. Auto om meerdere redenen, waaronder deze maar laten staan.
Schijnt inderdaad wel op te lossen te zijn
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Diceman

#10
Citaat van: mark29 op 19 oktober 2017, 14:56:54
Grappig ik heb ook chrome op deze telefoon staan blijkbaar. Daar ziet ie dit wel op.
PS. Is inderdaad een 2.0...

Dat geluid, is het een 2 liter motor toevallig. Google eens op reparatiesetjes voor de carterventilatie.
Was vroeger een mededeling voor, veel werden er aangepast. Geluid kan geen kwaad is wel knap irritant ja.
Word het duidelijker als je de peilstok omhoog trekt met lopende motor of de olievuldop los draait?

Ik zal straks eens luisteren of het verschil maakt....

jutoma

Ik had mijn carterventilatie gedemonteerd en met remmen reiniger schoongemaakt.

Diceman

En had je voorheen hetzelfde probleem als wat ik laat horen in de eerste post?

jutoma

ja, was het zelfde geluid. ( carterventilatie.)

Diceman

Kan iemand me vertellen waar die carterventilatie zit misschien met behulp van een foto oid?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev