Advertenties


Navigatiescherm werkt niet meer

Gestart door Littlesilver, 8 oktober 2017, 15:59:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Littlesilver

Hallo allemaal,

Ben Barry heb een megane 3 2010 zins vorige week een probleem met mijn navigatiescherm.
Zat een storing in mijn dashbord waardoor er in kwam te staan dar er onderhoud gepleegd die te worden. Net een maand geleden gedaan en interval netjes is gereset
Nu zins vorige week na het resetten van de storing werkt het scherm van de navi niet
Krijg bij opstart ( starten van de auto) wel gewoon opstart van Tom Tom te zien maar daar na staat er in het scherm  (systeem niet geconfigureerd. Sluit het diagnosehulpmiddel aan.) is al gedaan bij de dealer maar wil niet meer terug naar fabrieks instellingen.
Dealer is van mening dat het scherm defect is

Iemand daar ervaring mee?
De radio werkt wel gewoon maar kan niks meer zien welke zender er voor is. Ook bt werkt wel maar ook daarbij niet te zien wie er belt.

Joske

Hello..welkom.
Da.s waardeloos!

Heb geen antwoord omdat ik er te weinig ervaring mee heb. Heb wel een Carminat scherm te koop met klein defect..mss een optie?! (Zie te koop sectie)

Gr en succes!

Joske

A110

Pas geleden ook gehad bij een klant van ons. Precies dezelfde storing. Bij de dealer zijn ze erachter gekomen dat er een verkeerd chassisnummer geconfigureerd stond in het display. Dit hebben ze weer kloppend gemaakt met het voertuig en toen werkte het weer. Hoe dit gekomen was is een raadsel.
Hopelijk heb je hier wat aan.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Littlesilver

Even gecontroleerd maar juiste wijze staat chassienummer er in dus is nu wel echt een raadsel wat er aan de hand is.

@ Joske En bedankt voor het aanbod voor je navisysteem maar vrouwtje heeft een compleet nieuw systeem besteld voor de auto 😂. Ze wil niet weer zonder staan als ze weg gaat met de auto

Joske

Ok!!! Scheelt een paar honderd euro maar heb je ook wat  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev