Advertenties


vraag

Gestart door gokux777, 30 augustus 2017, 14:21:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gokux777

Heb een service melding in mijn dashbord lampje airbag brand ook klopt dat dat je met je auto stoelen goed moet schuiven om dit probleem te verhelpen. daarnaast werkt de cruise control ook niet ik vermoed dat het op een groep zit die storing veroorzaakt  kan je dit verhelpen zijn er tips of naar de garage

ik wil mijn sigaretten plug inbouwen heb het idee dat ik geen stroom op heb zekering was goed zijn de blauwe zwarte en gele draden zijn die zo gevoelig dat ze het probleem kunnen zijn, of dat kopel stukje naar de aansteker toe kan dat kapot zijn

die draden kan ik niet meer volgen voor evt breuk op de kabel ze gaan de dashbord in heb het middel console wel los gekregen bij de schakel bak

RobScénic

1: Over welk type gaat dit? Bij gebrek aan glazen bol kunnen we dit niet voor je raden....
2: Plaats het dan ook in het juiste forum, ipv het FAQ. Het staat duidelijk genoeg uitgelegd... :neen:
3: Ik vermoed (ongeacht welk type) dat je een defecte kabeldoorvoer hebt achter het stuurwiel, dit is een bekend probleem. Maar daar was je zelf natuurlijk al achter gekomen, aangezien er bij een stuurwiel zowel de knoppen van de cruisecontrol zitten, als een airbag. En natuurlijk heb je de zoekfunctie gebruikt nietwaar!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tedo

Volgens het profiel van TS is het bouwjaar 2014 en heeft de auto meer dan twee miljoen km  :shocked: gereden. Of is 2014 het jaar van aankoop?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev