Advertenties


Terugspringen scherm na instellen CC/begrenzer

Gestart door Lucas Hermans, 15 augustus 2017, 19:01:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucas Hermans

Dag allen,

Normaal gesproken als ik rij en de cruisecontrol of begrenzer aanzet en een snelheid instel, springt het schermpje na een paar seconden terug op het scherm waar ik op stond (normaal gesproken op huidig verbruik, aangezien ik graag zo zuinig mogelijk rijd).
Ook als ik de snelheid verander of onderbreek, springt het scherm eerst naar cruisecontrol of begrenzer en schakelt dan automatisch terug op het scherm waar ik op stond.
Alleen... Sinds de auto bij de garage is geweest is dit helaas niet meer het geval en blijft het scherm staan op de ingestelde cruisecontrol of begrenzer snelheid en moet ik handmatig terugschakelen op het vorige scherm.

Geen groot probleem, maar ik vind het toch handig.. dat automatisch terugspringen naar het huidige verbruik. Zeker aangezien ik bijna constant gebruik maak van de CC en begrenzer.

Ik heb al navraag bij de garage gedaan, maar zij krijgen het systeem niet zoals voorheen ingesteld, helaas.

Is dit misschien een combinatie van knopjes indrukken? Of hoe krijg ik mijn Mégane weer ingesteld dat het scherm automatisch terug springt?

Groetjes! !-!

A110

Dit is normaal niet het geval. Dus wat jij had was niet goed. Normaal blijft hij dus op het scherm van de CC staan.
Ik heb dit ook wel eens gehad met mijn meg II. Hier is niks aan te doen. Waarschijnlijk een bug in de elektronica.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Idd dan werkt het nu zoals het hoort te werken.

Lucas Hermans

Ahh, naja wel jammer dat die bug fijner werkte dan zoals het hoort te werken. Maar dan weet ik dat ik vanaf nu het knopke in moet drukken. Dank voor de reacties!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev