Advertenties


Speaker valt uit..

Gestart door Asasas, 24 augustus 2017, 13:31:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Asasas

Hallo,

Na het inbouwen van mijn dubbel din pioneer schermpje zit ik met het volgende probleem. Mijn deurspeaker linksvoor valt nu het dan uit. Zet ik volume wat hoger springt hij weer aan. En dan hapert hij soms ook nog tussen aan en uit. Wat het probleem zijn hiervan?

richard65

Slecht contact kabel of stekker misschien.

Lucas Hermans

Klinkt als een rotte stekker achter je luidspreker. Heb je de originele luidspreker? De Pioneer set voor Renault? Misschien een heel andere luidspreker?
Had hier ook last van, tot ik compleet nieuwe bedrading heb gelegd maar daar heb je wel eventjes voor nodig :D

tripleM

hallo

dit kan meerdere oorzaken hebben, door een stekker die niet meer goed is, door 1 van de stekker aansluitingen die niet meer vast zit of een breuk in de kabel naar de spreekspoel

haal de speaker even los, zet de radio aan en kijk eerst naar de stekker, is hier niets aan te zien beweeg de kabel een beetje heen en weer springt de speaker aan spreken we dus van een slecht contact, mocht dit alles niet de oorzaak zijn tik dan eens op de speaker zelf schiet hij aan is en dus sprake van een spoelbreuk dat houd dus in vervang de speakers

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev