Advertenties


Update R-Link2 eindelijk officieël beschikbaar

Gestart door Abdelitto, 10 augustus 2017, 09:08:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin

Nee. Voor de RLink update krijg je bericht van Renault Nederland om dit bij de dealer uit te laten voeren.

Abdelitto

Wou ik net zeggen, enkel de kaartupdate 2016 kan je zelf uitvoeren. Alle andere updates (RLink firmware e.d.)  wordt door Renault Dealer gedaan. Ik heb het nu al meer dan een maand laten doen maar niet zonder kleerscheuren met dat kaartupdate. Toen ik de auto ingeleverd had vroeg ik nog voor zekerheid dat naast zijn onderhoudsbeurt ook de Rlink update zou krijgen, nou zei de Renault medewerker, dan moet ik wel effe nachecken dmv de chassisnummer van je auto of het wel in aanmerking komt, nou inderdaad kwam wel voor in aanmerking. Het wordt gefaseerd uitgevoerd.

Koningca

mmmm. een week geleden mijn nieuwe estate opgehaald bij de dealer. Keurig afgeleverd. Thuis bezig gegaan met Rlink2 en zie dat er een update is voor navigatie... Geïnstalleerd en nu geen spraakgestuurde navigatie meer mogelijk!!!!! Renault nederland heeft bevestigd dat de update die ik heb geïnstalleerd dat kan veroorzaken. Ze gaan ermee bezig! Ben benieuwd of er een antwoord komt van renault. Heb er het volste vertrouwen in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev