Advertenties


Verlagen Estate 1.5 Dci

Gestart door Maus23, 2 augustus 2017, 22:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus23

Wie kan mij vertellen hoe of waar ik in de buurt van Rotterdam mn Mégane kan laten verlagen?
Ik wil hem hooguit 3cm laten zakken zodat de 18 inch  mooier uitkomen in de wielkasten.

Maus23


Felix

Dat zou bij elke willekeurige garage toch moeten kunnen. Het is immers niets anders dan de veren vervangen, het kan natuurlijk voor komen dat je nieuwe veren nodig hebt en dan ga je ook naar de garage.

Wel natuurlijk even zelf veren meebrengen en duidelijke afspraken maken. Zij kunnen natuurlijk geen garantie geven op de veren.
Je kan het ook zelf doen in een doe het zelf garage bijvoorbeeld :)

Maus23

#3
Geld is niet zozeer een probleem maar waarom meer uitgeven dan nodig want ik ben nog lang niet uitgewinkelt voor de Megane

Tedo

MOD BREAK: Ik heb het hier even aangekeken, maar ben toch gaan vegen.
Laten we hulpvaardig en vriendelijk zijn naar elkaar. Heb je daar geen zin in, reageer dan niet (heeft niemand wat aan en kost jou alleen maar tijd). Googlen kan iedereen, of zou iedereen als eerste moeten proberen.

On topic: Het lijkt erop dat nog niet veel mensen een III Estate verlaagd hebben.

Jacob

De KW set die ik onder mijn (3) Coupe had kwam onder een (3) estate vandaan, hij had de estate zo gekocht maar vervolgens standaard gezet vanwege de vele drempels in zijn woonwijk (/woon-werkverkeer). Ik heb zelf geen foto's van hoe zijn estate eruit zag met de KW set, weet wel wat het de set specifiek voor de coupe was (staat namelijk op de doos).

Mijn KW set is overigens te koop...  ;)

Mocht je voor nieuw zouden willen gaan kijken, ik heb in het verleden goede ervaringen (qua banden / uitlijnen en centreerringen voor velgen) gehad bij Peter de Groot in Oud-Beijerland (Premio banden) en die leveren zo te zien ook Bilstein.

Kadir660

Gewoon een eibach setje eronder gooien. 175 euro totaal voor de veren.

mark

Heb zelf een 40mm h&r setje onder m'n hatchback gemonteerd. Dik tevreden mee. Zelf gedaan, en was met 2,5 uur klaar, op de vloer zonder brug.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev