Advertenties


sportfilter in standaard behuizing megane 1 nut?

Gestart door EpicPaperclip, 25 juli 2017, 22:16:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EpicPaperclip

Kan iemand mij vertellen of een K&N of greenfilter wel nut heeft in de standaard behuizing van een renault megane 1? dat is zoon cilinder luchtfilter in een cilindervormige bus die afgesloten is met schroefjes en via een pijp lucht van voren haalt (zie afbeelding van google) . of zou een open lucht filter beter zijn/klinken?

mark

Een sportfilter in een luchtfilterhuis zal meer doen dan een hete open lucht inlaat.
Ik heb zelf een espace v6 luchtfilterhuis met een pipercross schuim filter. dit omdat er standaard een piepklein baby filtertje in zit bij mij,
dus de motor krijgt in mijn geval nog veel meer lucht. Jij hebt al een aardig groot filter. dus ik weet niet of het in jouw geval veel uit gaat maken.


EpicPaperclip

Netjes, er zit inderdaad al een flinke filter in, ik vraag me gewoon af of het waard is om de 50 euro te investeren in een sportfilter in dat filterhuis voor performance en geluid, of dat het misschien gewoon een vrij nutteloos ding is.

noiseyMP7

Ik heb, net als Ruben, deze: http://m.ebay.co.uk/itm/401332052839

Oude filter er helemaal af, nieuwe filter er op, plug'n'play ;)

Klinkt je auto een stuk beter van en doet verder wat t moet doen, nog geen problemen aan ondervonden  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev