Advertenties


Kraken achterzijde megane estate

Gestart door GT-line, 2 juli 2017, 20:31:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Als je dat zo denkt, moet je het lekker zelf weten.

De dealer doet gewoon wat Renault ze oplegd.

Abdelitto

Bij mij hebben ze ook pas die modificatie gedaan toen ik echt gekraak hoorde bij over een drempel o.d. en de auto is buiten de garantie. Iets van 274 euro of zo zag ik staan. Ik heb een leaseauto en ik kon zo de gemaakte kosten bekijken. Wel een aardig hoog bedrag is dat zeg. Gekraak is wel weg.

mark

De auto moet dan een paar uur in de brug blijven hangen.
Dus staat de brug ook een halve dag vast.

haelewyn

Ik denk dat het aan de garage en hun ondersteuning bij de invoerder of fabriek is om te beslissen wat er kan gebeuren ivm een probleem.

Hard spelen : als je hen niet eens laat proberen om het op te lossen gaat er van "geld terug"  niets in huis komen. Bestaat dat trouwens in NL,  100 procent geld terug ?
Gaat er niet altijd een stuk af voor het gebruik van de auto ?

Ik zit met 18000 km nu ook aan mijn eerste rammeltje. Dat was bij mijn vorige auto, een auris, al veel sneller :-)

Jeroen2016

Auto nu een jaar in bezit en bevalt prima ...op het kraken na. Nu toch maar een afspraak maken. Is de oplossing nog steeds de achteras vol spuiten met pur ?

Jeroen2016

Auto is naar de dealer geweest.  Geen pur oid maar gelijk een nieuwe achteras. Probleem verholpen. Gelijk een nieuwe batterij in de sleutelkaart. Gratis! Service van de zaak. Kijk dit is klantenbinding.

Abdelitto

Mooi dat het opgelost is. Ik hoorde pas geleden gerammel aan voorzijde, bleek de stabilisatorstangen te zijn, die vervangen met zijn A+B onderhoudsbeurt + 1e APK en die gekraak achter nog steeds weg.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev