Advertenties


Van 4 naar 5 gaats velgen

Gestart door RonaldH, 3 maart 2017, 14:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Ja maar niet iedereen wilt oud worden.

Mastertje

Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

Jacques

Omboren van bestaande wielflenzen: Op het volksforum komt het vaker voor. In dit topic staat van vanaf pagina 20 genoeg over omboren van naven en schijven en centrenuts etc. (Dit is meer mijn wereld. Lekker dingen maken op de draaibank en freesbank) http://www.volksforum.com/forum/printthread.php?t=15195&page=27&pp=20

Heatzone (Mark)

Arthur is een goede vriend van mij, die heeft het inderdaad zelf omgeboord. Maar dit is zeker niet aan iedereen besteed! Arthur moet volgens mij bij het vervangen van zijn remschijven weer zijn nieuwe schijven zelf omboren. Arthur ging echter van 5x108 naar 5x112.

Ik heb zelf een Megane 2 GT, een van de weinige met een steek 4x100, de meeste hebben namelijk al 5x108. Mijn beste optie is het overzetten van de ophanging en wielnaven met een set die al 5x108 heeft. Ik heb geen idee of dat ook een optie is voor een CC. Dit is compleet origineel en de meeste veilige optie. Ik heb uiteindelijk 4x100 velgen gekocht. 18 inch, 8,5j breed.

RonaldH

Ik heb in ieder geval toch maar besloten om op 4-gaats te blijven rijden.................................

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev