Advertenties


Meetingideeën 2017

Gestart door Lucas Hermans, 6 februari 2017, 10:28:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucas Hermans

Tijd om de meetings nieuw leven in te blazen! Y

Heb je ideeën, weet je een mooie (parkeer)plaats, is er een meeting van een andere (Renault) club waar we bij kunnen aansluiten?

Laat het hier weten !-!

Paul!

Ik ga vrijwel nooit naar meetingen, maar AC de Meern is natuurlijk een bekende en 10 minuten bij mij vandaan.
Hier komt ook regelmatig club France  :)
Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

Fluppie

FF wachten moet hem nog poetsen :D

Z

yannick en ik gaan zondag een paar foto's schieten dus als andere mensen ook nog zin en tijd hebben om langs te komen dan hoor ik het graag  !-!

Lucas Hermans

Waar gaan jullie heen voor de foto's?

Z

#5
ik zou naar yannick rijden (ter apel) , maar misschien kunnen we ook ergens na toe gaan wat iets centraler ligt voor iedereen als er meerdere mensen willen komen ?

zapp

Louwman automuseum in Den Haag. Dat is smullen als je van auto's houdt. http://www.louwmanmuseum.nl/   !-!

larsdijkstra

Of bij ons, Munsterhuis Hengelo  _o_
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Yannick21

Hallo allen,

Vandaag hebben Ruben en ik gemeet in zwolle omdat dit voor ons allebei centraal ligt. We hebben even bijgepraat en een paar foto's geschoten. Het weer was ook super dus al met al een top dag.

Nu is het zo dat ik samen met mn broer bij de Fiero club zit en daar is het zo dat we elk jaar op dezelfde datum een meeting houden, dus dan kan iedereen dat alvast inplannen, en dan zit je ook niet met die last minute geregelde dingen.

Op zo'n dag beginnen we smorgens vroeg bij één van de Fiero eigenaren te verzamelen, hier wordt dan geregeld voor eten en drinken, op dat moment kan je dan elkaars auto bezichtigen en bijpraten en een paar fotos schieten.

Dan rond de middag gaan we touren met zn allen, deze route is dan al uitgestippeld, na een tijdje touren gaan we met zn allen een etentje houden, en daarna is het weer tijd om naar huis te gaan.

Volgens mij is het voor hier ook een mooie optie om zo'n soort meeting te houden, je zit niet meer met last minute dingetjes en je hebt een hele dag plezier.

Lucas Hermans

Leuk idee! In welke regio rijden jullie dan? Of is dat altijd verschillend?

Z

#10
Ik kom zelf uit Gelderland, Yannick uit Groningen Zwolle lag voor ons beide op de route dus hadden we dat als meeting punt gebruikt. Moesten we allebij 110km rijden maar een flinke afstand is geen probleem voor de Megane lekker met het dakje open heerlijk !-!

Yannick21

Met de fiero groep hebben we de afgelopen keren in Zeeland gereden, dus voor mij als Groningere een behoorlijk stuk. Maar omdat het maar 1 keer in het jaar is is het wel te doen. Maar we kunnen hier wel wat centraler werken denk ik. Dan valt het voor iedereen nog een beetje te doen.

dengol93

ben hier nieuw, dus zou ook langs komen. Maak me niet uit waar, want ik houd van cruisen in mijn GT  8)
Auto's:
Opel Tigra '94(verkocht)
Renault Clio '01(ingeruild voor Megane)
Renault Megane GT180 '11
BMW E23 735 '82(steeds in bezit)

Cares

Goedemiddag!

Voor de renault rijders uit Noord-Brabant en omstreken achter speelpaleis Joepie ligt een mooie parkeerplaats daar is een week of 2 terug ook een Opel meeting gehouden.

Persoonlijk sta ik daar dagelijks met onze Club Street Elite.

misschien een idee om een x heen te rijden??
If I die while I was driving don't cry, just remember that driving was my life.

Lucas Hermans

Welkom op het forum en leuk idee  !-!

Misschien interessant voor een fotomeeting! Iemand interesse?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev