Advertenties


Welk onderhoud Megane GT line ?

Gestart door dodojuice, 9 augustus 2016, 20:21:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dodojuice

Beste Megane rijders, ik heb een vraag met betrekking tot de onderhouds interval en het instructieboekje helpt me ook niet bepaald veel verder

Mijn GT line 1.5 DCi heeft nu 178... km gereden, de reis naar Spanje heeft hij ook goed gedaan, maar nu zit ik met het volgende: de boardcomputer zegt dat ik over 600 km olie moet verversen (beurt?), het kaartje aan de zijkant zegt dat hij bij een stand van 164000 of oktober 2016 een beurt moet maar wat moet ik nu aanhouden ?

Het lijkt me toch raar dat ik eerder olie moet verversen dan dat hij een beurt moet ? Hij heeft bij 148... zijn laatste beurt gehad en dat is nu dus 30000 km geleden, wat is de interval?

Het lijkt me toch dat olie en beurt tegelijktijd gedaan worden?

En heeft per slot iemand een idee wat de kosten zijn bij de dealer voor een grote of kleine beurt ?








Benjamin Renon

Naar mijn weten moet onderhoud elk jaar of km stand wanneer deze aan onderhoud toe is. Vaker mag altijd, natuurlijk. Interval is bij de huidige modellen 30000km.
Dealers hebben all-in prijzen, dus informeren kan altijd lijkt me.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Oliewissel doe ik jaarlijks, los van gereden kilometers of ander onderhoud.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev