Advertenties


Megane IV Versnellingsbak

Gestart door puccini, 8 juni 2016, 08:42:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadBull

Klopt dat heten niet voor niets "kinderziekten". Maar deze horen gewoon door de dealer onder garantie
opgelost te worden en niet van: "dat hoort bij de auto" of is "conform de producteigenschappen"...
Dit zijn geen pietluttigheden meer, maar serieuze (veiligheids)kwalen.

gjcvro

ik heb even de overgang van een irritant geluidje naar een serieus veiligheid probleem gemist.

MadBull

Citaat van: mark29 op 13 juni 2016, 19:07:22
Of die bak kapot of kapot is boeit dan ook niets meer.
Het zal dan wel eindigen met een andere bak eronder.
Of die een beetje of heel erg kapot is maakt niet uit dan, word toch een garantie klus dan.

Ik neem aan dat als je bak kapot gaat/is dat toch tot vervelende al dan niet gevaarlijke situaties kan leiden?
Maar misschien zie ik het te zwart...

mark29

Het ging om wat geluiden, tot die echt niks meer doet rijd je lang met geluiden hoor.

MadBull

Ok, gelukkig dan maar  ;) Ik ben dan ook geen monteur  o-)

puccini

#65
Citaat van: gjcvro op 22 juli 2017, 20:28:33
ik heb even de overgang van een irritant geluidje naar een serieus veiligheid probleem gemist.

Volgens mij heb je wel meer gemist wat niet relevant is, toch Madbull en mark29 ?
Megane IV HB TCe 130 Bose

mark29

Sorry ik heb ook iets gemist? Ow dat was de zon en het geneuzel om wat kinderziektes.

larsdijkstra

Citaat van: mark29 op 23 juli 2017, 18:33:12
Sorry ik heb ook iets gemist? Ow dat was de zon en het geneuzel om wat kinderziektes.

:D :P
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

puccini

Ging het maar over kinderziektes, maar het ligt echt wel een beetje anders meneer dijkstra !
Maar ik zal u er aan helpen herinneren mocht u ooit een nieuwe auto kopen en dat deze meer in de garage staat dan u er gebruik van kunt maken. --
Megane IV HB TCe 130 Bose

mark29

Wel fijn dat ik niet zonder werk kom te zitten  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev