Advertenties


Radio code kwijt wie kan mij aub helpen

Gestart door Liberty@3, 23 mei 2016, 22:54:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liberty@3

Mijn auto is van de stroom af geweest en nu vraa de radio een code ik zou graag en hoop dat iemand mij kan helpen want dan komt mij vriend er niet achter hoop ik gr liberty

Rn278f30543890
Tog532

Alvast hartstikke bedankt 😳😳

mark


Liberty@3



thomas1965

ook ik ben mijn code kwijt. heb een app gekocht die alle codes die ik hier voorbij zie komen ook genereerd maar mijn precode pakt hij niet en geeft een error.
mijn precode is U015
wie kan mij verder helpen


mark

@thomas gekocht nog wel.  :shocked: deze apps zijn gewoon gratis verkrijgbaar in google playstore.

thomas1965

 _o_ _o_
Hartelijk dank hij werkt weer!!!
Heb er gelukkig maar 1€ voor betaald. Ben een apple freak en daar was hij niet gratis. Heb verschillende precodes ingevoerd en kwam met dezelfde codes die jullie hier gaven.

mark


Louis de Funes

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb een Renault Megane Grand tour uit 2004. Met een Cabasse Auditorium. Als ik radiocode 0318 invoer, verschijnt er in beeld ERROR. Ik heb de topics uit het verleden erop nageplozen, maar kan niet echt een oplossing vinden. Ik lees wat dingen over foute codes etc. Wellicht dat iemand dit probleem eerder bij de hand heeft gehad en een oplossing heeft gevonden. Nummer op radio is: 8 200 074 339 T A875.

Alvast bedankt.


Groet,
Louis

appie


Louis de Funes

Bedankt Appie, daar kom ik ook op uit, maar valt daarna in een error. Ik ken dit fenomeen niet.

Meganegrandtour2009

Hallo iedreen,

Kan iemand me helpen? Heb al duizende sites geprobeerd om de code van men auto radio terug tevinden maar niet werkt.

Mijn code is
8200607918TL724

Dankje

appie


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev