Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Tijd voor een Espace v6 luchtfilterhuis Ramon.  ;)
Dat werkt het beste.  8) ze gebruiken het ook op het circuit.

Christian de Vriend

#226
bdp sensor een tikkie geven, en testen op de dyno, easyest hp gain ever 😁
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ramon87

Ik heb de gezochte onderdelen in ieder geval vast gepost.
Originele luchtfilterhuis heb ik inmiddels al bemachtigd en als ik een slang heb, dan kan ik deze ook plaatsen. Dit met oog op originaliteit van de auto.

V6 luchtfilter zou ik ook wel willen, maar heb hier een paar pogingen naar gedaan, maar ook deze zijn niet meer makkelijk te vinden. Indien iemand wat heeft liggen verneem ik dit graag  :q. Heb veel fora post voorbij zien komen om te weten dat het de setup is om te hebben  :)

Heeft iemand meer info over de Espace V6 luchtfilterhuis? Zijn volgens mij de modellen een Espace 2 of zijn deze ook op nieuwere modellen te vinden?
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2001 Clio 2.0 16v RS 172 - Daily - for sale

Roadkill (Michiel)

@ramon, lekker bezig hoor, mistlichten zou kunnen spuiten met de Motip achterlichtenlak of rolletje folie via Alie-express
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jacques

@Ramon, Ga je nu zelf je wiellager vervangen?

Ramon87

@ Jacques. Gaan we zelf vervangen. We moeten 1 deze weken een keer naar de garage om de auto sowieso te voorkeuren voor de APK. Dan hebben we alle middelen tot onze beschikking.
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2001 Clio 2.0 16v RS 172 - Daily - for sale

Jacques

@Ramon Mooi. (Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan.)

Ramon87

@ Mark: Ik zat jou projectpagina een beetje door te bladeren :q en kwam tegen dat jij een paar jaar terug solarplexius zonnewering geplaatst hebt?
Paar vragen: Bevalt het goed en kun je er vanuit binnen nog goed naar buiten kijken?
Hoe gaat het plaatsen er van? Gaat dat goed en vooral bij de achterruit icm bijvoorbeeld de connectoren van de ruitverwarming.
En denk je dat het een beetje bewerkelijk is? Als ik namelijk de zijruiten zou bestellen moet ik het creatief oplossen, omdat deze open kunnen.

Ik heb de achterruiten van mijn oude auto laten blinderen met folie jaren terug, zelfs het bedrijf had enkele pogingen nodig om de achterruit "netjes" te voorzien van folie.
En als ik dit zo zie is het redelijk plug and play.  8)
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2001 Clio 2.0 16v RS 172 - Daily - for sale

mark

De pasvorm valt wel een beetje tegen. Vooral de achteruit, deze zakt een beetje door, omdat die zo groot is.

Het is niet ff snel plug en play zoals ze beweren.

Ramon87

@ Mark: Dat is minder. Dan ga ik weer een keer langs de zaak die toen ook mijn oude auto aangepakt hebben. Eens zien of ze er zin in hebben.
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2001 Clio 2.0 16v RS 172 - Daily - for sale

mark


Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


mark


YVE5

haha, ja hoor, ik leef nog. Superdruk met men zaak, en daardoor helaas geen tijd voor de megane :( 
Al staat die wel mooi bij mij en kijk ik er iedere dag met volle liefde naar.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev