Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dirk Kuipers

Dat is inderdaad jammer Stefan... Zou mooi zijn als je dat nog eens kunt herstellen..

Stefan

Ik hoop het.. mast het is helaas een hoop werk.... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mastertje

was inderdaad een gezellige dag, Ruben..lekker bezig geweest.
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

mark

Compbrake is wel benieuwd hoe ik de verstelbare ford capri topschotels onder de megane heb gekregen.  :grin:
Ik heb er nog een aangepaste golf 3 toplager tussen zitten die er tussenweg kunnen, omdat er in de topschotels nu ook lagers zittten, dus ik haal het binnenkort weer uit elkaar en zal wat betere foto's maken. En dan zakt de voorkant ook weer dik een cm.  >:D

En daarna laat ik de auto uitlijnen, want dit kan ik helaas niet meer zelf op m'n nieuwe werk.

Tedo

Je bent lekker bezig Mark! Nog nieuws over je bumpers?

mark

Thanks  :) ben nog ff bezig om de megane door de apk te krijgen. Zit nu een standaard uitlaat onder, omdat m'n rvs uitlaat doorgezakt is en op de achteras lag te bungelen.

Nu zag ik zaterdag dat de buitenste mantel van m'n staalomvlochten remslangen waren gescheurd. Dus daar kom ik de apk niet mee door. Dus de auto staat straks een paar daagjes zonder apk. Omdat er minimaal een week levertijd op zit. Dat is het enigste dat ik nog moet vervangen, dan kan de nieuwe apk er op.

Hierna doe ik weer ff een paar spuiterrijen mailen.  ;)


Benjamin Renon

Goed gedaan Lucas. Gefeliciteerd met je prijzen!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo



MadBull

Geweldige foto van het in ontvangst nemen van de prijs. Ik heb al een vriendin, dus vrouwelijk schoon blijf aan jullie kant  >:D  !-!

Heel veel plezier met je mooie versterker en gefeliciteerd!



mark


Elektronized

Dank je, al is elk begin nog wat "gewoontjes" te noemen. :p Vandaag heb ik de rolkooi uit de Clio gehaald, vrijdag is die normaal helemaal gedemonteerd. Hopelijk wel, want vanaf dan moet ik stockagekosten betalen. :q Dan heb ik ook meer tijd voor de Mégane.
- 1991 Renault Clio 1.4S 8v // Sloop
- 2001 Renault Clio 2 1.4 16v // Total Loss
- 2004 Renault Clio 2 1.6 16v // Total Loss
- 2011 Renault Mégane 3 1.4TCe Monaco GP

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev