Advertenties


Bluetooth, Iphone 5s koppelen

Gestart door hanz007, 9 september 2015, 19:16:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanz007

Beste lezers. Vandaag mijn Megane Estate Bose (2012) opgehaald. Tijdje met de audio zitten spelen en radiozenders ingesteld. Alleen mijn Iphone laat zich niet koppelen. Bede apparaten vinden elkaar niet terwijl dit in mijn vorige auto - Laguna 3 - geen probleem was. Iemand suggesties?

Tedo

Ik neem aan dat je hetzelfde doet als in je Laguna. En koppelen ging bij mij (ook 5S) heel makkelijk.
Lijkt dan toch alsof er iets niet helemaal goed is met (vermoedelijk) je radio?

mark29

Jouw radio bij de dealer laten software updaten.
Komt vaker voor.

Lukt het nog niet. Kan het zijn dat de software op de telefoon niet compatibel is met de software van de radio.
Telefoon software updaten kan dan nog een oplossing bieden.

hanz007

Iphone heeft de nieuwste software maar de bose radio herkend deze totaal niet.
Dus....software bij de Renault dealer laten aanpassen?

Rogier

Dan zal je radio ios 9.0.1 niet ondersteunen op het moment.

Mikey

Ik zou de telefoon eens ergens anders op connecten via bluetooth, dan kun je dingen uitsluiten, bijvoorbeeld op je notebook.
Als deze pairen dan zit het in de radio helaas
groet Mike

mark29

zoals al eerder gezegd. radio laten updaten.
je bent echt niet de eerste hiermee.

hanz007

Gisteren opnieuw geprobeerd met de Bose-radio en het niet echt handige menu maar na veel proberen en een half uur "kloten" was het toch gelukt. Viel me wel op dat er plaats is voor vijf gsm's  en er zaten er dus ook vijf (van de vorige eigenaar) in. Die er allemaal uitgegooid. Toen kreeg ik de code, intikken en voila. Ik was dus te snel. Moet wel zeggen dat het bij mijn vorige auto (Laguna 2008) stukken makkelijker ging. Allemaal bedankt in ieder geval.

Daan

Wat heb je zitten 'kloten'? Ik heb nu hetzelfde probleem van de overstap van de 5s naar de 6s...
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Daan

Opgelost! De Megane heeft een kuurtje bij de dealer gehad (lees: software-update) en hij doet het weer. Er werd vooraf verteld dat de iPhone 6 het sowieso niet deed, met de 6s hadden ze nog geen ervaring. Bijzonder dat de 6s wel kan koppelen en de 6 niet...
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

Fijn dat het opgelost is, dan weet ik dat ook als ik straks naar de 6S (of nieuwer) overstap.  !-!

dodojuice

Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn van een dergelijke software update?

Ik en mijn vrouw hebben beide een iPhone 6 (plus) en komende woensdag krijg ik de Megane

Daan

Zijn bij mij een uurtje bezig geweest en moest €23,- aftikken
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

mark


dodojuice

Thanks Daan, dat valt inderdaad goed mee !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev