Advertenties


stotteren F7R bij warme motor

Gestart door 16valves, 1 januari 2016, 16:01:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Dan heb je een betere constante druk.  >:D

Christian de Vriend

klopt wat mark zegt,ik heb gekozen voor zekerheid,en er een dubbel membraams regelaar
tussen gedaan,totaal 108€ voor regelaar en 28€ voor metertje,door het metertje ben je
zeker van een goeie druk.

Als je dit overweegt,raadt ik je aan om een clio willi/16v rail te regelen,die kunststof meuk
die er nu op zit breek gauw af,geloof me... ik heb er ervaring mee.
als je die hebt,kan ik je uitleggen hoe de standaard regelaar te overbruggen.

standaard pomp zit er nog in bij mij,en kan het ook aan,we hebben geen dik opgevoerde
motoren,standaard pomp kan dat makkelijk aan,vermits die nog goed functioneerd natuurlijk.

een linkje voor de regelaar

http://www.rpower.be/index.php?page=shop.product_details&category_id=942&flypage=flypage.tpl&product_id=6488&option=com_virtuemart&Itemid=2

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

16valves

Ok duidelijk, zou dat ook kunnen helpen tegen het stotteren bovenin de toeren?
Gaat mij er meer om dat de auto niet meer stottert en gewoon goed loopt...

Christian de Vriend

zonder een mano meter is het sowieso gissen wat het kan zijn.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

16valves

Zal er van de week eens mee langs de garage gaan, was afgelopen zaterdag gesloten...

Christian de Vriend

Als het mogelijk is,zou ik tijdens het rijden je AFR waardes uitlezen,als die boven de 14 a 15 schieten
als hij stottert,dan loopt die te arm,en zal het sowieso een brandstof te kort zijn.

mijn 16v loopt bovenin zelfs iets te rijk,dacht rond de 11,dat is eigenlijk te veel voor een atmo blok.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

16valves

Inmiddels nog steeds niet langs garage geweest  :P Gebruik de auto ook niet elke dag.
Maar hoe lees je je AFR waardes af, kun je dat zelf? vandaag nog een beetje met de auto geklooid en stuk gereden en motorstoringslampje gaat weer steeds vaker aan, denk toch de nokkenas sensor eerst eens vernieuwen omdat die daar zo op reageerde...

Christian de Vriend

Als je een clipp hebt,kan je de afr waarde uitlezen,dan weet je wat
er gebeurd als die op toeren komt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev