Advertenties


audio install

Gestart door bas1984, 16 juli 2005, 09:58:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas1984

mwah.... komt allemaal goed..... we verzinnen er wel wat op....  ;D ;D ;D

radio is trouwens binnen dus volgende week maar ff alle kabels gaan halen zodat ik die kan gaan leggen....
en over een paar dagen kan ik me subje ook wel in een kistje zetten dus kunnen dan ff een beetje testen  ;D ;D

Erix

*zucht*  :-\

heb hier niets meer aan toe te voegen ... zonde van de moeite  :-X
ZX-Audio · the finest audio products around

bas1984

Citaat van: Erix op  6 augustus 2005, 12:12:33
*zucht* :-\

heb hier niets meer aan toe te voegen ... zonde van de moeite :-X

tsja....mocht het dan egt zonde zijn dan heb ik idd pech......

dus je meent egt dat het problemen gaat geven doordat ik te weinig lucht kan verplaatsen in mijn kofferbak?

naja.... en stel dan ik klap mijn banken neer ( nie dat ik dat ga doen) heb ik dan wel voldoende lucht om te verplaatsen of is gewoon die foking auto dan te klein???

Ravens

Volgens mij!

Je heb een kist, 35 liter voor de druk. Maar als je TEGENDRUK (buitendekist dus) te sterk is, dus dmv een te kleine ruimte. kan de woofer zijn "klappen" niet kwijt, waardoor het niet optimaal zult werken en waardoor het zonde is van je geld!

(please correct me if i'm wrong!)

Meganez

Citaat van: Erix op 19 juli 2005, 22:59:15
hmmm.... Als deze jongens echt gaan werken heb je te weinig lucht in je auto om te verplaatsen.

Maar je vroeg om een versterker... dus bij deze ;)

http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=2042.0

Is deze versterker niet een beetje ernstig overdreven voor twee subjes van 250 watt rms??? Heb zelf een sub van infinity (300 watt rms) die dan ook zogenaamd 1200 watt is (max dus) en deze staat op een JBL versterker die ook 300 watt rms is, maar ik kan mijn gain maximaal tot 1 kwart draaien anders kan de sub het al niet meer aan (op 3/4 volume van de HU)

Meganez

Citaat van: Ravens op 11 augustus 2005, 16:07:13
Volgens mij!

Je heb een kist, 35 liter voor de druk. Maar als je TEGENDRUK (buitendekist dus) te sterk is, dus dmv een te kleine ruimte. kan de woofer zijn "klappen" niet kwijt, waardoor het niet optimaal zult werken en waardoor het zonde is van je geld!

(please correct me if i'm wrong!)

Misschien helpt het om een soort bas pijpen in de hoedenplank te maken

(please correct me if i'm wrong!)

sjender

Sommige Subs doen het beter met ontluchting, andere weer beter zonder ontluchting.
Ik heb subs gehoord die met een dichte kist heel wat mooie knallen geven, dan moet deze wel precies groot genoeg zijn...

Thijs_th

maaruh je heb die kisten toch al af?   heb je er nog niet mee gespeeld ???


bas1984

yups kisten zijn af....  ;D

gister nieuwe subwoofer binnen gekregen maar heb nergens meer tijd voor gehad

gister van half 8 smorgens tot half 3 savonds gewerkt en vanmorgen moest ik na tilburg ff badkamertje maken dus was ik weer van half 7 onderder weg en ben net van 7 uur weer thuis  :angel:

maargoed....morgen ff nieuwe subwoofer in kistje zetten.... en dan kan dat deel weer de auto in en ga ik ff proffesorisch een beetje aansluiten zodat het eens kan spelen.... 8)

ben benieuwd iig!!!!!

Timo Zuiderduin

ik weet anders nog een leuk woofertje voor je,.. gaat je wel je achterbank en je oren kosten

Behold,... THE JACKHAMMER!!!
http://www.realmofexcursion.com/videos/MTX/jackhammer.1.wmv

Stefan

jezus, wat een kanon idd :o
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 13 augustus 2005, 20:58:26
ik weet anders nog een leuk woofertje voor je,.. gaat je wel je achterbank en je oren kosten

Behold,... THE JACKHAMMER!!!
http://www.realmofexcursion.com/videos/MTX/jackhammer.1.wmv

kan ik beter op een aanhanger binden achter me coupeetje

speeddragon

@ Nils, dat je je gain maar een kwart open kunt draaien heeft helemaal niks met het vermogen van de sub te maken.
Met je gain stel je de ingangsgevoeligheid in, de gain loopt vaak van 0.5 tot 9 volt, als je dus een headunit hebt met 3 volts rca-uitgangen zou je gain dus ongeveer een kwart open gaan ja, want dan staat de ingangsgevoeligheid van de versterker gelijk aan de RCA-uitgang van je headunit. Dit heeft dus helemaal niets met vermogen te maken. Een verder open gedraaide gain zorgt alleen voor vervorming en niet voor meer vermogen.

groeten

Meganez

Ik dacht dat de gain op een versterker de mate van versterking was...,
maar een gain op de versterker is dus eigenlijk een regeleenheid van het ingangssignaal..

EyesOnly

Hoe zie ik wat voor uitgangen mijn hu heeft?
Tis een JVC KD-AVX1..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev