Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 67

Gestart door Benjamin Renon, 1 december 2015, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JasperBreda

MAP-sensor van de sloop, eindelijk mijn stationair stabiel kunnen trekken! Vrijwel alle pakkingen aan de inlaatkant vervangen had geen resultaat, bleek het gewoon de sensor te zijn die de onderdruk meet... 15 eurotjes, auto rijdt als nieuw!

Christian de Vriend

meest grote storingen,hebben soms de meest simpele oplossingen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Mooi, Jasper!
Als ie dan zo mooi loopt ben ik wel benieuwd naar een 2.0 16v IDE.

Ga je er nog veel aan doen?

JasperBreda

Hij loopt echt heerlijk nu! Bij een IDE blijft de vraag voor hoe lang natuurlijk. Maar met een catchcan en de egr afgedopt durf ik wel te zeggen dat de ergste fouten van dit blok wel zijn ondervangen.

Kwa uiterlijk wil ik eigenlijk niet te veel aanpassen. Ik ben wel fan van de standaard look van mijn wagen. Kwa techniek denk ik dat de remschijven rondom als eerste aan de beurt zijn. Die zitten vol met groeven ivm het lange stil staan bij de vorige eigenaar.

mark

Mooi setje ebc schijven en ebc yellowstuff remblokjes er onder Jasper  >:D remt super  !-! I.c.m. staal omvlochten teflon remslangen.  >:D

De SRV-MAN

Optie genomen op stalen velgen met winterbanden voor de GT-Line. Wil alleen zeker weten of 16 inch staal (momenteel onder Scenic 3) past onder de GT Line (momenteel 17 inch LMV). Kan iemand het antwoord geven hierop? Als het past heb ik voor weinig geld een mooie winterset.

mark


JasperBreda

#37
Zojuist besteld:

Originele upgrade speaker set voor de Renault Megane I (Renault Artikelnummer: 77.01.419.285)

Huidige achterspeakers zijn totaal verrot bij de mijne, en ik hou het graag origineel. Krijg ze als het goed is woensdag binnen, zal laten weten hoe ze klinken.


jarno27


Ghost_Rider187

Zo vandaag eindelijk eens tijd gehad om mijn Phase 2 Xenon koplampen te monteren.
Ben er blij mee en irriteer me gelukkig niet meer aan die spleet Phase 1 koplampen met een Phase 2 bumper !!




Tedo

Beter! Nu nog een mistlamp en (dummy) koplampsproeiers? En heeft iemand z'n trekhaak in je bumper geprikt ofzo?


JasperBreda


jarno27


Ghost_Rider187

Citaat van: Tedo op 11 januari 2016, 20:52:16
Beter! Nu nog een mistlamp en (dummy) koplampsproeiers? En heeft iemand z'n trekhaak in je bumper geprikt ofzo?

Klopt is Franse parkeerstyle he lekker met je trekhaak in iemand bumper prikken koplampsproeiers heb ik al liggen zaten er al op maar de voorbumper word compleet nieuw gespoten op m,n werk werken ze gelijk die lelijke gat weg.
Tevens word dan ook mijn RS achterbumper en achterkleplip in kleur gespoten.
Heb ook een originele RS achterdemper liggen die gaan mijn collega,s ook passend maken dan heb ik een echte RS dCi hehe

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev