Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 67

Gestart door Benjamin Renon, 1 december 2015, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Goed gelukt! Benieuwd naar het uiteindelijke doel (zo'n Chinese navi?)

Felix

Tedo, ik heb inderdaad kort een Chinese navigatie er in gehad, maar die heb ik er snel weer uitgehaald en vervangen voor dit:


Een Clio III radio en display.
Deze had ik een paar jaar terug al gemonteerd, maar dit keer werkt het ook 100%. Eerst kreeg ik de verlichting, de tijd en de temperatuurweergaven niet voor elkaar.

De Chinese radio gaat weer in de verkoop. Ben er toch niet zo enthausiast over.

Tedo

Goede upgrade! Werkt Bluetooth ook? Nu alleen nog die aux/usb aansluiting mooi wegwerken!

Felix

Jazeker, bluetooth werkt ook!
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of TomTom zou werken, maar dat gaat weer veel geld kosten dus even niet.

mark29

Clio van 2005 te koop gezet. Zal hem morgen ook hier plaatsen.
Vandaag een megane coupe van 2001 gekocht met 152000 op de klok. Heeft wat liefde nodig.

mark29

En en die zijn weer weg. Ik had 2 cabrios op het oog, te druk om snel te halen. En beide zijn weer weg 😣 jammer als je iets leuks te koop ziet en je kan niet dezelfde dag nog op pad.

Felix


Yorick

Citaat van: mark29 op 11 maart 2018, 09:45:10
En en die zijn weer weg. Ik had 2 cabrios op het oog, te druk om snel te halen. En beide zijn weer weg 😣 jammer als je iets leuks te koop ziet en je kan niet dezelfde dag nog op pad.

Wat lijkt me dat toch lekker. Monteur zijn, een liefde hebben voor een bepaald merk en hier en daar wat euro's verdienen door een loop of sloper te maken en weer te verkopen.  !-!

Tedo


mark

Moet je wel de ruimte hebben.  :P

Heb ik nog niet helaas......

mark29

Felix link doet het helaas niet.
Ja je kunt maar een hobby hebben he. Maar als je telt hoeveel uur erin zit, valt er niet veel mee te verdienen. Dat word te rooskleurig gezien.

mark


Felix


mark29

Vrijdag weer een scenic gekocht voor de hobby, zie ik vanochtend weer een cabrio terug komen op marktplaats... het is altijd wat, en steeds vanalles tegelijk voor de deur hebben staan is ook onhandig. Dus die laat ik maar staan denk ik.

Mastertje

Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev