Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 54

Gestart door Tedo, 22 november 2015, 15:31:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


Rogier

Mark, ik had de scheidings filter onder me dashboard neergelegd met mijn megane 1. Misschien kan dit ook bij jou.

mark

Thanks.  :)

Dan moet ik eerst ff een paar extra draden door de deur naar binnen trekken. (het was gister koud en al donker  :P )
Zit nu naar zo'n iso/tulp verloopstekker te kijken, zodat ik via de speaker uitgang op de radio de versterker kan aansluiten.  ;)

Roadkill (Michiel)

@Mark, supersetje wat je hebt, enkel de tweeters zitten nu wel op een compleet verkeerde plek, en ik heb geen idee verder hoe het bij een Meg 1 in de deuren zit. Maar ik heb ook weleens de fiters bij de woofers in de deuren gebouwd.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Tja ik kan nu niet meer terug.   :D of ik moet langs de sloop. Maar ik zit er voor 98% altijd alleen in. En rechts staat wel aardig in mijn richting. Dus het klinkt wel goed.  !-!

Paul

Ik heb ook een hertz set in de Megane zien. Volgens mij een vrij dure serie. Heb ze een paar jaar geleden gekregen van iemand.
Klinken erg goed. Heb er geen versterker tussen, maar mijn alpine radio trekt dat prima.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rogier

De tweeter zit inderdaad op een verkeerde plek, de tweeter kan je beter of bij het raam plaatsen in de speaker kapjes, of in de deur bij de kapjes van de buitenspiegel. Dan hoor je het geluid veel beter.


Tedo


YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rohald

@Mark: doe je dat dan gewoon nogmaals spuiten? Of haal je de oude eraf en breng je een hele nieuwe laag aan?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

De plastidip die ik heb droogt niet raar op als je er een laag overheen spuit, dus ik heb het er gewoon overheen gespoten.
De steenslag blijf je wel zien zitten, maar steenslag zit er ook zo weer op.

Ik wil de kap als ik m'n bumpers klaar heb ook laten spuiten. (mat zwart uiteraard, met een beetje glans er in)
Er moeten dan ook een paar dingen bijgewerkt worden, dus dan kan die motorkap er ook nog wel bij.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

dankje  !-!

Heb ook weer een setje slijpschijfjes gehaalt voor de dremel.
Dus ik kan weer de laatste dingetjes voor de voorbumper klaar maken.
Had ff 2 weekjes pauze genomen met de bumper haha.  :D

Paul

Zo'n zwarte kap is helemaal niet mijn smaak.
Ik vind het eruit zien of hij schade heeft gehad en er een ongespoten imitatie kap op gezet is.
Het is mijn smaak hè ;-), wil niet zeggen dat ik een goede smaak heb....

Voor de rest ziet hij er goed uit.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev