Advertenties


raamlikker? raamrubbers

Gestart door Roos, 21 november 2015, 17:53:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roos

Hallo

Sinds vandaag rij ik een megane cabrio 97, nu moet op 1 raam een nieuw raamlikker/rubber. Heb al een aantal berichtjes  op forum gelezen maar die stammen uit 2010. 
Weten jullie al wat meer waar ik dat kan kopen, behalve dealers en Go rubber.
Als leek zijnende, zie ik door de bomen het bos niet meer  :?. HELP.

Roos met haar gele cabrio :grin:

jarno27

Welkom roos
Helaas is er nog steeds geen oplossing voor de raamrubbers.
Zit ook af te wachten

Jacques

Op de sloop kijken. Bij http://www.weteringbrugautos.nl staat nog een blauwe megane cabrio voor demontage.

Roos

Top, bedankt, ga ik morgen bellen

mark

Bij niks autodemontage heb ik een paar weken geleden ook nog een cabrio zien staan.
Weet zo niet op de staat van de raamlikkers, daar had ik verder niet naar gekeken.

http://www.niks-autodemontage.nl/

Roos

Top allemaal bedankt, Had ook naar de renault dealer gebeld, die vertelde me dat ze per stuk 30 a 40 € kostte.
Hij moest ze nog bestellen. Hou jullie op de hoogte. !-!

mark

Aha..... Dus ze zijn er bij renault wel mee bezig geweest.  !-! Want eerder kon je alleen de hele set rubbers bestellen van een paar honderd euro.

jarno27

Dat is beter nieuws  !-!
Bedankt voor het delen

Willem62

Hoi Roos is het gelukt bij de dealer?

Z

Hoi,

Is het idd gelukt met de raam likkers via de dealer, zo ja ga ik mijn renault dealer ook maar ja even een bezoekje geven !-!

Z

Hee mensen,

vanmiddag even langs de dealer geweest om te vragen of inderdaad de raamrubbers per kant los te bestellen zijn.
Maar helaas kan dit nog steeds niet, het is nog steeds een set.



gr Ruben :)

Baseman69

Goede raamlikkers te koop.
Morgen ruil ik mijn Megane cabrio in. Er zitten nog goede raamlikkers aan, die heb ik net erop gezet namelijk.
Enige probleem, ik denk dat je de rest van de auto erbij moet kopen...
1997 1.6, twee jaar geleden kop gereviseerd.
Geel, nieuwe schokbrekers, nieuwe banden, nieuwe uitlaat, goed werkend elektrisch dak, kap en ruitje in goede staat.
En goede raamlikkers dus  :)

mark


ruudvanbreemen

Welke dealer verkoopt deze raamrubbers? Ik krijg overal nul op rekest. Of misschien een onderdeelnummer?

larsdijkstra

Dealers verkopen deze niet meer als het goed is, je zult op de sloop moeten kijken
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev