Advertenties


Clubwinkel praat topic

Gestart door Yorick, 7 september 2015, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Hier kun je praten over de clubwinkel, je creativiteit delen en foto's van je aankopen posten!
Klets maar raak  !-!

Yorick

Nog even een aanvulling, de USB Stick is ook ideaal als sleutelhanger! Altijd je muziek bij je op een stick van een mooie club!

Willem

Ik heb 2 setjes zilveren zijruitstickers besteld.  !-!

jarno27

1 setje zijruitstickers besteld ook zilver  hoop snel binnen dan kan ik ze opplakken  !-!

Yorick

Morgen ga ik bubbelenveloppen en dergelijke bestellen, dan ga ik er mee bezig om alle VIP leden en de rest van de bestellingen erdoor te gooien.

Er was meer interesse, maar heb alleen PB van Willem en Jarno.. De rest?  Y Y Y

Bobo1.6

Uiterlijk volgende week heb je een bericht van me. Wacht nog ff op mijn oude werkgever tot die over de brug komt!

jarno27

Jeey rond volgende week zeker binnen ?
Niet om je op te jagen hoor gewoon nieuwsgierig en wil ze graag op me auto  !-! o-)

Tedo


Yorick

 !-!

Helaas hadden ze bij de winkel waar ik was geen goede brievenbusdoosjes die ik zocht. Besteld via internet. Nog even geduld dus  Y

Bobo1.6

Jawel het is feest, ik ga nu een VIP lidmaatschap aan!! Maar als ik nu ook de stickers bestel, moet ik dan VIP prijs of normale prijs betalen?


Bobo1.6

Heb je alweer een reactie geven ;-)

Yorick

De USB sticks zijn inmiddels binnen! Foto toegevoegd aan de clubwinkel!

Bobo1.6

Als alles mee zit heb ik een doos vol bubbeltjes enveloppen. Als er interesse is vanuit het RMC, bewaar ik hem voor jullie!

Tedo

Mooi geworden die sticks! Ik ga vanavond mijn bestelling plaatsen.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev