Advertenties


De nieuwe Renault Mégane (RS)!

Gestart door Yorick, 7 september 2015, 20:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Renault heeft weer twee video's over de nieuwe Megane uitgegeven:

Exterieur


Interieur

Umpire (Robin)

Middenconsole doet me ergens denken aan een tesla.. ( :neen:)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

korte

Inderdaad, spreekt mij ook niet aan... Sowieso hoe meer computers in een auto hoe minder auto vind ik persoonlijk.

Ik moest wel ff 3x terug kijken, dacht even dat ze het over een seat design had.... Kwartje viel pas de 3de keer dat seat dus gewoon engels was voor stoel  :D  :D  :D

Tedo

Tesla ziet er toch wel iets anders uit hoor:



Maar steeds meer auto's krijgen een soort "iPad" in het midden, dat wel.

korte

Ja een tablet ingebouwd geen probleem, bellen in de auto boeh.... Ik vraag me af hoe ernstig het zal afleiden?

Hoorde van de week een reclame van BMW, daarvan gaat de auto voortaan bepalen wanneer je welk onderhoud moet laten plegen... Hoe lang dat goed gaat, ik vraag het me af? En het zal steeds meer de standaard worden en meerdere merken zullen volgen, helaas.

Tedo


Umpire (Robin)

Tesla ziet er inderdaad anders uit, maar wel ook volledig glad. Snap je wat ik bedoel?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Ik snap wat je bedoelt, maar dat hebben/krijgen veel meer modellen. Is in de mode.  :q

Dimi

Voor mij is dit persoonlijk de knapste Megane ooit, ziet er echt schitterend uit.

Ik kijk wel met een bang hart uit naar de RS, wetende dat Renault de Clio RS zwaar verpest heeft...

Bobo1.6

Vind het een hele mooie Megané, vooral het feit dat je hem persoonlijk kan maken qua kleur. Nog steeds weet ik niet wat de specs nou zullen zijn van de RS en normale versies, kom op renault!! :-P  Wat ik wel zag maar miste in de filmpjes is dat schermpje die voor je neus omhoog komt, eerste filmpje in het begin zie je dat. Hoop dat je die wel uit kan zetten als je daar geen behoefte aan hebt of als je je er aan irriteert.

Tedo

Wat je nu ziet zijn de gewone versie en de GT versie. De RS volgt in 2016.

mark

Wij willen een handbak in de rs!  :P

korte

#42
Staan alweer genoeg filmpjes op YouTube van de megane op de IAA in Frankfurt  !-!


Het is echt een mooi bommetje op wielen.


Elk automerk test z'n "hokken"  toch eerst op de ring... Kan er niks van vinden...

Christian de Vriend

nog geen bommetje te bekennen,de RS komt pas in 2017.

Als ik me niet vergis,kwam bij de megane 3,de RS ook pas een jaar later.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Dat klopt, en de GT nog weer later (net als bij de II). Maar ik dacht dat de RS voor 2016 op de rol stond?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev