Advertenties


De nieuwe Renault Mégane (RS)!

Gestart door Yorick, 7 september 2015, 20:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Het logo gaan we (voorlopig) niet aanpassen omdat de IV in outline wel erg lijkt op de III, en bovendien denk ik niet dat er hier veel mensen zijn die direct een nieuwe Megane kopen (leasen misschien nog wel).

Yorick

Laat de nieuwe Laguna eens zien dan?

De Talisman vind ik ook echt fantastisch. Die gaan we ook veel zien!

Tedo

De Talisman ís de nieuwe Laguna  ;)

Yorick

Ow echt? :D
Haha! Wist ik echt niet.

Mijn +1 krijgtie!

DKelly

Zeker een mooie bak! Ik zou het wel weten,de GT in het zwart met geblindeerde ramen......En geen chroom! Black on black!

Maar ik zag ergens een foto van het dashboard en die vind ik minder spannend dan de buitenkant. Geldt ook voor de Talisman, mooie stoelen, lekker stuurtje maar saaie simpele dashboard.

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Tedo op  8 september 2015, 20:41:23
Het logo gaan we (voorlopig) niet aanpassen omdat de IV in outline wel erg lijkt op de III, en bovendien denk ik niet dat er hier veel mensen zijn die direct een nieuwe Megane kopen (leasen misschien nog wel).

Snap het .. :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Tedo


Yorick

Haha, die promo gaat echt veel te snel.

korte

+1 en wat doet die squash meneer erbij? Zonde, een introductie zou wat mij betreft alleen moeten gaan over de auto zelf!
Zijn er ook al specs uit(gelekt) rondje ring ofzo?

Tedo

 :neen:

Het gaat tegenwoordig om de complete beleving binnen marketing/communicatie en reclame. Dus vandaar deze elementen.
En met prestaties als topsnelheid, acceleratie, rondetijden e.d. mag al heel lang niet meer worden gepromoot.

korte

Oh.... Dat weten ze dan in Italië nog niet  :) de nieuwe Giulia heeft toch wel lekker zijn rondjes gedraaid op de ring (ja sorry, ik ben en blijf ook erg Alfa minded) hok zou een fractie sneller zijn dan de nieuwe M4

korte

Ergens ook wel erg jammer dat je de prestaties van een auto niet meer mag promoten maar wel de bijtelling....

Tedo

Helemaal eens, en in Italië geldt dat inderdaad niet. Maar Nederland is Nederland hè? Hier loopt bijna heel leaserijdend Nederland liever te pochen met een PHEV met 7% bijtelling dan met een sportieve bak waarvoor je de volle mep betaald.
Overigens schandalig, want zo milieu vriendelijk is die PHEV niet als je er gewoon op benzine mee rijdt (wat de meesten ook doen, want hoe ver kom je nou elektrisch met dat logge ding?). Gelukkig gaan ze dat binnenkort aanpakken, en zullen we
er een hoop minder van gaan zien.

korte

Wanneer de bijtelling wordt afgeschaft dan zullen mensen inderdaad weer terug overstappen op auto's zoals auto's bedoeld zijn!

On topic: wat een gave bak! Zijn er nog meer foto's van te vinden?

mark

Zou er ook een handbak leverbaar zijn?
Want het is doodzonde om overal maar een automaat in te ploffen.  >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev