Advertenties


mijn andere hobby; Alfa Romeo 156

Gestart door korte, 18 augustus 2015, 23:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Misschien leuk om met de alfa zaterdag bij onze meeting in Amersfoort aanwezig te zijn en em eens op de testbank te zetten.  Y

korte

Oei dat zou wel heel gaaf zijn maar dat wordt wel kort dag.... Neem het zeker mee en zal eens overleggen of en welke plannen er voor het weekend zijn. Past het enigszins dan lijkt me dat erg leuk! Zitten daar kosten aanverbonden en zoja hoeveel? Een testbankmeeting is altijd leuk, kan ik direct wat inspiratie op doen voor de megane van mijn vrouw  8)

Willem

Zou gaaf zijn, er zitten een kleine vergoeding van 40 euro aan verbonden dit is dan incl. dynorun, koffie en lunch.

korte

Dat zijn de kosten niet, en zo te horen leuk opgezet vanuit de club. Ik zal het straks eens peilen hier thuis

Yorick

 !-! !-!

(En stel je eens voor met een fototje in het voorstel topic  >:D)

Willem

Hoop dat je aanwezig kunt zijn, de opzet was goed maar de opkomst ligt wat mij betreft nog wat aan de lage kant.

korte

Ik zag het, zo'n 5 deelnemers en een handjevol kijkers... Is altijd jammer wanneer de opkomst tegenvalt want achter de schermen gaat in de organisatie van zo'n dag vaak wel wat werk zitten.... Misschien nog wat laatste aanmeldingen? Aan de prijs hoeft het niet te liggen en ook de locatie is mooi centraal gekozen  Y

korte

Citaat van: Yorick op 19 augustus 2015, 18:08:40
!-! !-!

(En stel je eens voor met een fototje in het voorstel topic  >:D)

Ik heb me in 2013 al eens voorgesteld, weliswaar zonder foto maar de megane is een megane 1 phase1 1.4e classic geheel standaard in de welbekende kleur Renault blauw  ;)

mark

Zou mooi zijn als je zou kunnen.  !-!

Ik ben er dan rond 14.00 uur. Want ik moet s'ochtends nog eerst werken.  ;)

Umpire (Robin)

Citaat van: Tedo op 19 augustus 2015, 08:31:09
Ze zeggen wel eens dat je je pas autogek mag noemen als je een Alfa hebt (gehad).

Ik mag mezelf dus autogek noemen !-!

Mooi ding! Ik heb twee favoriete merken en dat zijn Renault en Alfa. Ik heb wat mooie voorbij zien komen maar deze is wel super.
Mooi ook dat je de veranderingen in beeld hebt kunnen brengen, je zou bijna denken dat het een compleet andere auto is! !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

korte

Dank je! Er zit inderdaad niets meer op wat nog terug te leiden is naar de "blauwe"  alles is eraf gegaan en vervangen voor nieuw spul.

korte

Helaas, zaterdag kan ik niet aanwezig zijn.... We gaan zoals het er nu naar uitziet nog een dagje richting zee(land) dus ook niet in de buurt om ff 2 uurtjes te skippen.

Ik: uhm, je weet toch dat ik voor de megane navraag heb gedaan over je achteras?
Mijn vrouw: ja? Kan het makkelijk gemaakt worden?
Ik: nou dat is nog niet helemaal duidelijk maar het lijkt er wel op (uitleg gegeven zoals hier gekregen) maar.... Ik heb de 156 daar ook in een hobbytopic voorgesteld.
Mijn vrouw: nou dat zullen ze leuk vinden bij een Renault club
Ik: ja verbazend genoeg wel, er is zaterdag een rollenbankmeeting en ze zouden het zelfs leuk vinden als ik.....
Mijn vrouw: (onderbreken) Nee, je gaat niet met een kapotte auto daarheen
Ik: Nee natuurlijk niet met de 156
Mijn vrouw:  >:( je zit al bij de 156club, en je gaat toch niet nog meer clubjes zoeken om weg te kunnen met de auto....
Ik: hadden we iets anders te doen zaterdag dan???
Mijn vrouw: JA, ik wil naar zee(land) en je zoontje ook.... Misschien wel een van de laatste dagen mooi weer en jij wilt weer eens met je auto weg... No way, je gaat maar gewoon weer eens met ons mee
Ik: oke, zucht....


Lijkt me vrij duidelijk dat ze er niet echt van gecharmeerd was en het ziet er naar uit dat ik dus met de familie naar zeeland tokkel om daar m'n tijd te verdoen  l-

jarno27

Haha vrouwen en auto,s
Het mag nooit teveel kosten  :D

Rogier

Kom je niet toevallig langs Amersfoort Nijkerk dan kan je even langs UT rijden :D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev