Advertenties


8-10 april 2016 (onder voorbehoud) - Clubweekend in de Eiffel (DE)

Gestart door Benjamin Renon, 16 augustus 2015, 09:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem


Benjamin Renon

#61
- Boy - vrijdag avond t/m zondag
- Willem - vrijdagavond t/m zondag (als het lukt ivm financien)
- Jarno - vrijdagavond t/m zondagochtend ivm verjaardag vriendin.
- Yorick - zaterdagmiddag/ avond t/m zondag
- Benjamin - vrijdag avond t/m zondag
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Dat zou kunnen. Maar dan moet er wel zekerheid zijn wat betreft aanwezigheid van de moderators. Ik weet nog niet zeker of ik überhaupt wel ga komen door een aantal belangrijkere zaken. Benjamin moet nog afwachten of ie moet werken. Zonder moderator op vrijdagavond wordt het sws niks.

korte

Oei, dat zou jammer zijn (niet dat ik kan komen) het idee van een clubweekend is wel erg tof!

Als het niet doorgaat een nieuwe datum plannen in het voorjaar, meer kans op mooi weer en op meer aanmeldingen

Willem

Ja als het niet door gaat is dat in ieder geval het plan om het in het voorjaar opnieuw te proberen. Dan kunnen der vast ook meer mensen.

korte

Ja precies en dan gewoon het topic veel aandacht geven, misschien ook een leuke route uitstippelen en zelf zorgen voor een bbq voor het "clubgevoel"

Rohald

Citaat van: korte op  5 september 2015, 19:01:23
misschien ook een leuke route uitstippelen
Idd. Een route vanuit NL zodat iedereen achter elkaar aan rijd. Dan trek je wel veel bekijks op de snelweg. Als je er dan voor zorgt dat het bij alle auto's duidelijk is dat ze van het RMC zijn, heb je ook nog een gratis reclame.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Ik zal eens overleggen of we het gaan verzetten.

jarno27

Lijkt mij goed idee om te verzetten  !-! En idd met zijn alle oprijden zou wel leuk gezicht geven 8)

Rogier

Jammer genoeg wordt de animo steeds en steeds minder voor meetings/evenementen/clubdagen.

Dit valt me al een een jaar of 2 op.

Willem

Klopt Rogier. Maar we hadden begin dit jaar toch een leuk aantal auto's in de Meern. We doen ons best om er toch het beste van te maken. Als de meeting verzet wordt zal dat wellicht makkelijker zijn voor mensen om rekening mee te houden als het een aantal maanden van te voren bekend is.

Rogier

Ik denk dat het een goed idee is, en dan deze topic goed warm houden !-! Dan loopt de animo vanzelf op denk ik, maak eventueel de prijs voor niet vip leden iets scherper, misschien dat het helpt.

jarno27

Of wordt gewoon vip lid 10 euro is toch niet duur mensen.

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev