Advertenties


8-10 april 2016 (onder voorbehoud) - Clubweekend in de Eiffel (DE)

Gestart door Benjamin Renon, 16 augustus 2015, 09:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

#45
We hebben weer wat nieuws m.b.t. de prijzen voor dit weekend. In deze prijzen zit het ontbijt inbegrepen en het avondeten/diner zit er niet bij. Een BBQ is helaas niet te regelen via de camping. Als je in Duitsland geen geschikte eetgelegenheid kunt vinden, dan lust je niet veel. In Adenau zit bijv. Ristorante Pizzeria Pinocchio. Dit is een goede Italiaan met lekker pizza's en pasta. Natuurlijk is het ook mogelijk om op de camping zelf wat te eten.

De prijzen zijn dus als volgt:
VIP-lidmaatschap:
1 overnachting incl. ontbijt    € 17,50 p.p.
2 overnachtingen incl. ontbijt € 30,00 p.p.

Forum-lid:
1 overnachting incl. ontbijt    € 22,50 p.p.
2 overnachtingen incl. ontbijt € 35,00 p.p

Inschrijving sluit 18 september 2015 i.v.m. reservering en betaling moet voor 25 september 2015 op onze rekening bijgeschreven zijn zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Bobo1.6

Waar kan de betaling heen? Dan maak ik het van de week meteen over voor het hele weekend!

Willem

Het geld mag naar dezelfde rekening als die voor de VIP.

Bobo1.6


jarno27

Overgemaakt onder vermelding club weekend duitsland !-!

jarno27

Hoop wel dat er meer mensen meegaan
"Gezelligheid kent geen tijd"
Dus kom toch allemaal gezellig mee  !-!

Willem


Bobo1.6

Misschien ook promoten op de FB pagina? Of ergens in het zonnetje zetten een ideetje?

Willem

Het is natuurlijk ook mogelijk om een dagje te komen zonder dat je blijft overnachten. Voor de mensen die niet het hele weekend kunnen maar toch even gezellig willen komen kijken.

Yorick

Mensen, ik heb een evenement op Facebook aangemaakt. Voeg jezelf hier aan toe als je komt! Het kan best wat andere Mégane rijders trekken  !-!

Ik kijk z.s.m. of ik vanaf zaterdagmiddag kan komen.

PS; Goede tip Bobo :)

Bobo1.6


Bobo1.6

Betaling is gedaan voor het hele weekend, dus kom er niet meer onderuit haha !-!

jarno27

Ja nu moeten we ook echt  :q
Kan niet wachten tot oktober is  !-!

Yorick

-Boy vrijdag avond t/m zondag
-Willem vrijdagavond t/m zondag (als het lukt ivm school)
-Jarno  vrijdagavond t/m zondagochtend ivm verjaardag vriendin.
- Yorick zaterdagmiddag/ avond t/m zondag

Bobo1.6

Volgende week donderdag nieuwe luchtfilter (k&n) en slang laten vervangen en ff auto op orde laten maken bij garage, kunnen we er tegen aan in deutschland!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev