Advertenties


Inbouw JBL decades

Gestart door Geisha 23v, 29 juli 2005, 15:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geisha 23v

Hallo mensen.

Ik hoop niet dat deze topic al bestaat, zo op het eerste gezicht niet.

Ik heb twee JBL T595 ("decades") die ik in wil bouwen in mijn Megane Coup?. Maar de ruimte is beperkt,
heeft iemand een oplossing voor dit probleem, want ik hoop zagen te voorkomen. En aan de zijkanten in
de kofferbak is geen optie, want daar ligt een kist met dubbele subwoofer...

Verder nog een mooie manier bekend om de pluskabel naar binnen te werken?
Ik zie geen andere mogelijkheid dan de grote draadboom die achter de accu naar binnen gaat,
maar kan hem nergens oppikken.

Degene die de oplossing heeft:  8) Thanx alvast

Groeten Newby Geisha23v

Geisha 23v

ik lees net geen Nicknames:

Geisha23v vervangen door Leon, komt het ook over ?:D

Erix

als je een eigen baffle maakt van MDF zodat de speaker iets hoger komt te liggen kun je de korf toch wel in de originele gaten laten zakken?

Waarom heb je uberhaubt 6x9 speakers gekocht als je al subwoofers hebt?!
ZX-Audio · the finest audio products around

erik161

Het kunsstoffen paneel boven de accu zit met 2 schroeven vast, daarna trek je hem er heel makkelijk vanaf.

Accu eruit (zit met 2 bouten vast)  daarna zie je de doorvoertulle zitten. Prik hier een gaatje bij (met een priem ofzo) en dan kun je de kabel er heel makkelijk doorheen voeren. Ik raad je aan om de kabel in een ribbelslang te leggen.
Helemaal in de hoek, onder het dashboard (lekker voor je rug  ;) )komt ie dan tevoorschijn. Kunststoffen beschermkappen, van de onderdropels, eraf halen en naar achteren/naast onder de achterbank leggen.

Trek de kunststoffen onderdorpels er van onder af, niet van boven. Dan gaan ze kapot. Let op aan de achterkant zit een torx-schroefje, trek hem dus niet gelijk helemaal vanaf.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev