Advertenties


Software versie en functionaliteit +TomTom

Gestart door Megaed, 10 januari 2015, 14:25:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Megaed

Hi guys, ik ben nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Renault wereld. Sinds afgelopen week ben ik de trotse eigenaar van een Megane III Estate Limited en ik barst nu al van de vragen waaronder de volgende vraag.

Als ik de softwareversie check zie ik een bepaalde versie (weet even niet welke) en er staat als opmerking 'classic' bij. Ik zie geen mogelijkheid om de software te updaten en dat was bij mijn vorige auto (Alfa Romeo) wel zo. Sowieso vind ik de functionaliteit erg beperkt en zijn de diverse instelmogelijkheden echt veel te beperkt. Bij bv de audio instellingen kan je amper wat instellen maar ook bij andere instellingen zitten er maar een paar opties. Is er een mogelijkheid om de software te updaten en zo ja bestaat er een andere versie die meer mogelijkheden heeft?

Een andere vraag heb ik over de TomTom versie. Deze is wel te upgraden via de SD kaart denk ik maar kan je zomaar elke versie en uitvoering er op zetten, is dit mogelijk? Mijn losse TomTom Live had een mooiere schermindeling dan deze onboard versie en ik wil dus kijken of er een andere versie is met meer kaarten ook. Nu heb ik BeNeLux maar ik wil west Europa.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev