Advertenties


Met spoed Radio code gezocht

Gestart door Lars, 5 januari 2015, 21:16:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megcab2000 (Verkocht)

In mijn geval ,en het opvragen van die code, was het voor m'n andere wagen en de MB-dealer gaf de verkeerde op (radio-cd-navigatiesysteem).
Daar had ik wel speciale pennetjes voor nodig om de installatie er even uit te trekken voor het juiste serienummer.
Bij de Megane is het inderdaad makkelijker.

En na het verkrijgen van die code, en dat heb ik wel vandaag weer bij m'n gestalde megane gedaan, als je radio-stuurbedieningskolom aan de rechterkant hebt ..de code dmv 'tel'raam aan de achterkant daarvan instellen. Niet op de radiotoetsen zelf.
Megane is verkocht

fitz

Het kan wel met de toetsen op de radio. Toets 1-4 voor het instellen van de 4 cijfers (met de 1 het eerste cijfer, met de 2 het tweede, etc) en de 6 om te bevestigen.
Maar inderdaad met de satelliet gaat het gemakkelijker. Draaien aan het wieltje en bevestigen met dat knopje onderop de satelliet.

Lars

#17
Citaat van: Alessio op  6 januari 2015, 13:03:43
Je gaat toch gewoon met je chassisnummer naar Renault garage en zij zoeken het dan op?(duurt 5min)

Of zit dit dan in NL zo anders? In BE gaat het namelijk zo makkelijk..

Klopt, alleen was ik op dit moment in Duitsland dus moest ik via telefoon contact met de dealer in Holland opnemen. Deze wil de code niet door het telefoon geven en wil hier 15 euro voor hebben.

Bij Renault Duitsland kunnen ze mij niet verder helpen omdat de code er niet opgeslagen staat in hun adminestratie.

Francois

Heb je hem er inmiddels al wel uit?

Lars

#19
@Francois

Nee helaas nog niet dat ding zit echt klem ergens weet ook niet maar die rechte hoek zeg maar komt niet los.

Wel jammer als terug ben in NL zou ik waarschijnlijk toch eens bij de dealer langs moeten.

appie

probeer het eens met twee kleine schroevendraaiers en dan eerst de rechterkant los wrikken en daarna de linkerkant zo deed ik het ook altijd met mijn megane 2 en met de clio van mijn dochter

Lars

Das n goeie  8)7 ga ik morgen gelijk ff kijken...

appie

moet je wel twee dunne , langer schroevendraaiers die net in de gaatjes passen nemen

hansenn

heb je de originele boekjes er niet meer bij? Als het goed is moet hier ook de gebruiksaanwijzing van de radio bijzitten. En misschien heeft de eerste eigenaar de code hierin genoteerd.

Lars

#24
Nee de code staat er helaas niet genoteerd. Maar het is opgelost met een dunne torx sleutel.

De code op mijn radio was k140=5778.

Wat mij betreft mag hier een slotje op. Bedankt allen voor het meedenken.


mart54

Hallo allemaal,

Ook mijn megane scenic heeft nadat de accu een tijdje was losgekoppeld de radiocode vergeten :cry:
in service boekje en de rest van documentatie is echter geen code genoteerd.
Met de bekende sites op you tube en internet krijg ik met mijn precode C461 als uitkomst 1959
Echter deze code is niet juist, na het invoeren krijg ik in het display CODE.

k
Kan iemand voor mij de juiste code achterhalen ??  Pre-code is 22DC461/62L
Dat zou dus zijn C461 dacht ik .

Alvast bedankt  !-! 
groetjes  Mart

appie

#27
kom uit op 1959
Ik denk dat je de verkeerde code hebt  code bestaat uit 14/15 karakters en eindigt met EEN letter en DRIE nummers

Da Likita

Maak eens een foto van de sticker aan de zijkant
Is zeker de verkeerde pre code

fitz

22DC461/62L is het modelnummer. Je precode staat onder de bovenste streepjescode denk ik. Zie google: http://elektrotanya.com/files/renault.jpg

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev