Advertenties


Opzeggen bij Renault Megane Club

Gestart door KAKATOE, 17 december 2014, 11:55:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KAKATOE

Wegens totaallos van mijn Megane 8)7 en geen andere auto wil ik mijn account opzeggen, maar hoe en waar kan dit??

Willem

Ik kan je account voor je verwijderen als je dat wilt?

Benjamin Renon

je kan ook gewoon blijven voor de "gezelligheid". Daar hoef je geen Mégane voor te hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Bobo1.6

Het is altijd leuk om lid te blijven toch? Kan je projecten van andere nog bekijken en info delen die je nog hebt. En wie weet neem je weer een megane, heb je je account nog ;-). Ik rij allang geen alfa meer maar ben wel nog lid van dat forum en vind het leuk om te lezen nog steeds!

Stefan

Lijkt me niet nodig om je account dan meteen in zijn geheel te verwijderen :neen:
Je kan ook zonder Megane gewoon hier meekijken en kletsen hoor.
En wie weet wat de toekomst brengt.

Dus account zeggen we niet op. :neen:

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

KAKATOE

Ok ik wis niet dat je zonder Renault Megane hier kon blijven :grin: Ik zal dus de komende tijd gewoon mijn account laten staan en gewoon mee genieten van alles wat er gebeurt !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Uiteraard kun je gewoon lid blijven en meelezen, no problem!
Mocht je echt problemen hebben met je account en hem percé willen verwijderen dan kunnen we dat uiteraard altijd nog voor je regelen.

vincent

helemaal mee eens ik heb ook een tydje geen megane gehad maar sinds vorige week toch een coupe gekocht omdat het toch bleef kriebele .
dus je weet het niet

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Drekepeteke

Kan iemand mijn account verwijderen.
Ik kan nergens een link vinden.
Dank u.

Tedo


rickfield

Hallo, ik wil graag mijn account verwijderen. ik zie geen optie waar dat kan en ik zou dat graag verwijderd zien.


Felix


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev