Advertenties


startonderbreker megane + ontgrendelingsknop binnen werkt niet.

Gestart door kipr, 7 november 2014, 12:15:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kipr

hoi forummers. mijn megane uit 97 doet het altijd prima. nu heb ik een weekje niet gebruikt en is de accu leeggeraakt. heb de accu eruit gehaald en thuis opgeladen. nu zit hij er weer in maar starten ho maar. startmotor doet het dus wel.

voorheen moest ik altijd van de startonderbreker af geraken met de code maar het welbekende rode lampje brand of knippert niet en en mijn mijn ontgrendelingsknop binnen werkt NIET. via de afstandsbediening openen doet hij ook niet meer.

rara hoe kan dit. zekeringen naast de accu zijn in orde.

update: mijn knipperlichten en richtingaanwijzers doen ook niks meer!? :neen: :neen:

Yorick

Is de batterij in je sleutel niet leeg? Heb ik ook gehad. Die vervangen en toen deed hij het weer.

kipr

Citaat van: Yorick op  7 november 2014, 12:47:35
Is de batterij in je sleutel niet leeg? Heb ik ook gehad. Die vervangen en toen deed hij het weer.

nee batterijen zijn niet leeg. zoals ik al zei werkt de knop op het dashboard ook niet, vandaar mijn vraag. het is gekomen na accu wissel. bedankt voor je reactie

mr.Chip

#3
mijn knipperlichten en richtingaanwijzers doen ook niks meer!?

deze worden door de interne computer UCH  ( Unite Centrale Habitacle ) bestuurd.
knipperlichten + startblokkering probleem wijzen aan UCH !!!   zekering + bedrading + UCH even controleren
Problemen met startonderbreker ? Stuurkolom ? stuurslot ? ECU motormanagement, Body Computer UCH ? comfort module ?  stuur maar een PM of email naar :
mister-chip@hotmail.com

kipr

Citaat van: mr.Chip op  8 december 2015, 20:51:11
mijn knipperlichten en richtingaanwijzers doen ook niks meer!?

deze worden door de interne computer UCH  ( Unite Centrale Habitacle ) bestuurd.
knipperlichten + startblokkering probleem wijzen aan UCH !!!   zekering + bedrading + UCH even controleren

Beter laat dan nooit. Het is uiteindelijk opgelost. De UCH zekering was nog heel zoals eerder gezegd. Ik baalde als een stekker joh. Uit wanhoop liep ik ze nog eens na terwijl de auto op contact aanstond. Dus ik trek ze er 1 voor 1 uit en duw ze weer terug. Zonder dat ik het in de gaten had kom ik weer langs de uch zekering. Hop,erin en eruit. Ik hoor een piepje en mijn Knipperlichtrelais begint te tikken(hij stond blijkbaar nog op knipperen) ik dacht; het zal toch niet, maar jawel! BAMM. Starten lopen, mijn vriendin dacht; wat een klaplip met zijn geschreeuw maar ik was gewoon even een blij kind:) de tip van het zekering erin en eruit met het contact aan kwam van Renault overigens. Dus alle credits naar hun. Heb ze een krat bier gebracht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev