Advertenties


fotografie hobbie (ben nog beginnend)

Gestart door Bobo1.6, 28 september 2014, 23:37:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bobo1.6

Ik ben een beginnende hobby fotograaf en heb laatste een aantal foto's op het FAD gemaakt die zijn daaronder ook gepost, maar ben ook voor een site bezig. Ben van plan dat als ik weer eens oppad ben geweest hier de foto's komen.

Was pas geleden een autocross bij mij in het dorp en ben maar op pad gegaan met de camera en dit is de uitkomst:









Derest vind je hier: http://www.eventfotosite.nl/2015/autocross2015/autocross2015.html

Maar ik doe niet alleen dit, andere dingen zijn ook mooi:








Bobo1.6

Als alles meezit, word de volgende 100% Tuning!!

korte

Leuk joh  !-! Kan je weer lekker oefenen! Veel plezier op 100% tuning

Tedo

Persoonlijk vind ik je natuurfoto's het beste.  !-!

korte

Een kleine tip welke ik ooit heb gekregen van een fotograaf, probeer bijv bij die leger truckjes parade zo te gaan staan dat je die lantaarnpalen niet op de foto komen... Kleine dingen zoals dat maken het verschil, kijk maar wat je ermee doet ikzelf probeer de tip van harte te nemen.

En photoshop mag he  !-! (mits het binnen de perken blijft)


Ikzelf heb geen juiste apparatuur, ben er ook een aantal jaren geleden eens mee begonnen maar liep al snel aan tegen de beperkingen van mijn toestel of de kosten om goed spul te kopen. Heb zelf een Canon 500D (daar ga ik al  l-)  met 2 vrij standaard lenzen en heb weleens gekeken naar een 5D of D5 (of is die laatste van nikon?)  maar vond dat erg prijzig spul.

Ben benieuwd wat jij gebruikt? Als er meer beginnende hobbyisten zijn eens een fotomeeting organiseren, heeft iedereen en zijn/haar auto op de foto en het is een leuke dag  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev