Advertenties


sleutelkaart

Gestart door zapp, 26 september 2014, 16:04:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zapp

Ik heb pas een Megane GrandTour (phase 2) gekocht uit 2006. Er zit Eén sleutelkaart bij (met drie knopjes). Het lijkt me handig om er een tweede bij te hebben. Kan je die gewoon kopen? Waar? En wat kost zo'n grap?

Rogier

Je kan ze gewoon bestellen bij de dealer. Hou rekening met 170,- a 200,- euro. Ik heb er zelf ook 1 besteld en ik was 173,- euro kwijt

Tedo

Ook hier de tip: bij een auto horen (doorgaans) vijf wielen en twee sleutels. Met minder geen genoegen nemen.

mark29

En de onderhoudsboekjes.

matthew

Een nieuwe kaart ben je verplicht aan de dealer.
En is wel een aanrijder, want je weet nooit.


Zoals al is gezegd, als je een auto koopt daar horen 2 sleutels bij.
Dit vraag ik altijd al bij onderhandeling gesprek, zoniet moeten hun er 1 bijleveren. Les voor de volgende keer.

zapp

OK, eens. Er horen twee sleutels bij, en een reservewiel, en een onderhoudsboekje.
Maarrrr... als je zaken doet met JetCars ijn Rotterdam kan je een auto uitzoeken, betalen bij de kassa en er gelijk mee wegrijden zoals hij daar staat, met alle gebreken en risico's. Geen garantie, of service. Maar je betaalt dan ook een spotprijs. En je hebt daarna een leuk hobbyproject om die auto helemaal in orde te maken.
Zo heb ik dus mijn Megane gekocht en na wat werk, heb ik een perfecte auto voor weinig.
Ik heb trouwens wel een onderhoudsboekje en een reservewiel, alleen die tweede sleutelkaart.....

mark29

Ik zou dan persoonlijk, goedkoop of niet, nooit zaken met die lui doen.
Ik verkoop nogal eens een auto, die mensen nemen nogal eens contact op, misselijke mensen zijn het.

Tedo

Tsja, het is een keuze. Staat iedereen vrij natuurlijk. Je hebt het hier over een 2006 grand tour, maar in je profiel staat een 2012 Estate. Welke heb je nou?

matthew

Citaat van: zappy op 27 september 2014, 16:42:17
OK, eens. Er horen twee sleutels bij, en een reservewiel, en een onderhoudsboekje.
Maarrrr... als je zaken doet met JetCars ijn Rotterdam kan je een auto uitzoeken, betalen bij de kassa en er gelijk mee wegrijden zoals hij daar staat, met alle gebreken en risico's. Geen garantie, of service. Maar je betaalt dan ook een spotprijs. En je hebt daarna een leuk hobbyproject om die auto helemaal in orde te maken.
Zo heb ik dus mijn Megane gekocht en na wat werk, heb ik een perfecte auto voor weinig.
Ik heb trouwens wel een onderhoudsboekje en een reservewiel, alleen die tweede sleutelkaart.....

_o_
Zo kan het ook inderdaad, en dan weet je ook zelf zeker wat er aan de auto gedaan is.
En je zegd ook zelf dat daar dan de prijs naar is en dat er dus ook bestedingsruimte overblijft om hem in orde te maken naar je eigen zin.
Helemaal top. 
Het verschil in geld van dealer en daar is je bestedingsruimte, alles wat je overhoud is winst  :)

Er zijn genoeg mensen die dan zeggen dat als ze onkosten krijgen als ze daar een auto hebben gekocht: wat een k u t auto. En dat is dan niet terecht.

zapp

Inderdaad, ik heb mijn 2012 megane 3 (lease-)auto ingeleverd, en nu zelf een eigen auto gekocht. En dat is dus die 2006 grandtour geworden. Ik zal mijn profiel aanpassen.

En wat die GrandTour (2006) betreft: Als je weet waar je aan begint, ricico's inschat, en je kunt zelf wat klussen, dan kan je op zo'n manier best wel een goede auto scoren. Maar je moet niet zeuren als het tegenvalt. Ik heb er een puike auto aan overgehouden, voor weinig geld.  Y

matthew


duckie1098

Mijn renault megane 2 phase 1 komt ook bij een handelaar weg.Inmiddels heb ik alle kwaaltjes wel gehad en ben er nog steeds blij mee.Ik heb het geluk dat ik nogal handig ben of zo je wilt technisch aan gelegd, dus alles heb ik zelf gedaan kwa mechaniek.Elektronisch kan ik ook niks.

groetsels,

Ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev