Advertenties


+ kabel van motorruimte en dashboard de-monteren.

Gestart door Rogier, 13 september 2014, 09:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Goedemorgen allemaal,

Ik wil vandaag de subwoofer + versterkers plaatsen in mijn Megane 2 fase 1.
Waar zit de kabel doorgang van de motorruimte naar de cabine? Ik heb hier en daar wel wat gelezen hier op het forum alleen dan moet ik zelf een gat boren in de vloer, daar ga ik niet aan beginnen (vindt ik zonde van de auto).

Verder is mijn vraag hoe kan ik me dashboard de-monteren, ik wil namelijk de tweeters vervangen, en mijn scheidings filters plaatsen.

Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen zodat ik vandaag alles kan plaatsen, ik mis de bass toch echt wel :D

Groetjes

Tedo

Qua demontage/doorvoer heb je hier misschien iets aan:

http://megane2.superforum.fr/t9549-passage-de-cables-de-l-habitacle-au-moteur-sur-megane-2

De tweeters kan je gewoon van bovenaf vervangen (ronde roostertje eruit wippen).

Rogier

Kijk daar heb ik wat aan, thanks Tedo !-!.

Ik had de kabel doorvoer al gevonden, nu nog is kijken wat ik allemaal moet verwijderen onder de kap, in ieder geval de luchtfilter.

speedfighter1987

als je het rubber pak waar ook je motorkap ongrendeling via langs loopt pas dan goed op.
je raakt zo een kabel die kapot gaat had ik dus met me abs

Rogier

Heb jij erin geboord? Want dat ben ik namelijk niet van plan.

speedfighter1987

nee heb m via dat rubber erbij gedaan maar dat leverde me wel een abs storing op

Rogier

Dan ga ik maar extra voorzichtig zijn.
Jammer genoeg duurt het weer even voor dat ik verder kan, ik zit namelijk midden in een verbouwing van mijn huis.

Rogier

Wat heb je verwijderd in je motorruimte om je + kabel op je accu aan te sluiten?

speedfighter1987

kap boven accu en mijn zekeringhouder zit onder het kapje naast de accu waar paar zekeringen zitten en vanaf daar heb ik m in de kabelboom verwerkt

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev