Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Bedankt Dirk  :)

Vandaag nog wel een leuk ritje gemaakt met 3 man naar Delft in mijn auto, dus af en toe bij wat hobbels in de weg liepen de achterbanden wel even aan.  8)7

Renault Sport

@Dirk, ik meende dat ik een aantal van jullie een PB bericht had gestuurd, maar gezien je reactie op het forum en geen reactie op de pb berichten heb gekregen, denk ik dat er wat mis is gegaan. Om een lang verhaal kort te maken van die pb, is wat ik in de voorgaande post beschreven heb. Dat was één van de grootste redenen.

Daarbij had ik nog aangegeven dat ik je liet weten wanneer de crossauto thuis kwam zodat je eens een keer langs kon komen. Dat had je eerder eens een keer aangegeven. Maar die boodschap heb je wellicht niet ontvangen. Dus bij deze, laat ik het weten als de crosser thuis is dan kun je nog eens langs komen als je wil. Koffie (of bier) staat altijd klaar. Hebben we het er even over. !-! Geldt trouwens voor iedereen. !-!

Wat betreft je opmerking; ik zal eens met regelmaat foto's posten, maar niet op de manier zoals ik het voorheen deed.

mark

@ Willem dat word wielkasten rollen, heb nog wel zo'n apparaat thuis liggen die je mag gebruiken  ;)

Willem


Willem

En anders is plattere banden ook nog een optie denk ik.

Rogier

Als je de kasten gaat rollen moet je wel je lak verwarmen zodat het soepel wordt.

Ik had mijn kasten laten rollen en daarna heb ik ze opnieuw laten spuiten.

mark

Ik moet de randen ook nog eens laten spuiten. Ik had daar al de roest weggeschuurd, en in de zinkspray gezet. Dus ik had toch niks te verliezen.  ;)

Willem

Zo 340pk  :9~ klinkt goed Dirk, succes ermee  !-!

Christian de Vriend

Is het krukas of wiel vermogen?wat voor koppeling heb je gestoken?

koppel is net zo belangrijk natuurlijk,daar ben ik wel benieuwt naar.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes


Dirk Kuipers

Christian,
Ik heb geen idee, ik denk krukas. Ik was er zelf niet bij namelijk..
Ik ben ook wel benieuwd waar het gaat uitkomen als hij straks goed is afgesteld. Maar aan de andere kant, 300 of 350 PK.. Tja, 300 is denk ik best voldoende.. Dus wellicht iets veiliger afstellen.. En natuurlijk ben ikzelf ook benieuwd naar de koppel. Maar ook de koppel zit denk ik wel goed, bij het inrijden tot 4000 toeren werd ik al aardig in de stoel gedrukt als ik even het gas open deed.. Ik ben eerder bang dat het allemaal wat teveel is (moet hem wel op de weg houden) dan dat er te weinig inzit...

Welke koppeling ik erop heb zitten?
Ik heb er een Helix koppeling+drukgroep inzitten.

matthew

Succes met het oplossen van je probleempje Dirk.

Maar 340pk uit een megane 2.016v , pff das een hoop of het nou krukas pk's zijn of niet blijft een hoop haha.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

#73
340pk krukas,is nog 300 schoon aan de wielen,het had gekunnen dat het wiel pk's waren,als je alles
goed aanpakt,dan zit je al rap op de waardes waar je nu op zit.

persoonlijk ben ik meer voor koppel,vandaar dat ik daar erg benieuwt naar ben.

Mag ik vragen wat je voor die koppelimg kwijt was (ongeveer) die ziet er ook goed uit.

En te veel vermogen is alleen maar beter,in die zin,dan kan je hem terug schroeven/afstellen
zodat je blok niet op zn max zit,en wellicht langer goed blijft,wat dat betreft heb je al genoeg
mee gemaakt,nu maar eens rijden met dat gebakje  :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

Citaat van: Renault Motorsport op 28 september 2014, 23:09:14
Daarbij had ik nog aangegeven dat ik je liet weten wanneer de crossauto thuis kwam zodat je eens een keer langs kon komen. Dat had je eerder eens een keer aangegeven. Maar die boodschap heb je wellicht niet ontvangen. Dus bij deze, laat ik het weten als de crosser thuis is dan kun je nog eens langs komen als je wil. Koffie (of bier) staat altijd klaar. Hebben we het er even over. !-! Geldt trouwens voor iedereen. !-!
Is dit de eerste aanzet voor een nieuwe meeting? :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev