Advertenties


In zijn Achter uit zetten.

Gestart door ZioN, 23 september 2004, 18:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ZioN

Eff een misschien simpele vraag al dan niet opmerking.
Ik heb zelf net als jeroen een Megane 2 1.6/16v Dynamic Luxe (bord.rood)
met op moment ca 17.000 Km erop. Me vraag is eigenlijk als volgs. Op moment als ik hem in zijn achteruit zet (tegenover gesteld van 5 versnelling ) gaat me achterlichten branden en ruitenwisser achter gaat aan (dit ivm regensensor) maar als ik dan zacht gas geef en koppeling los laat dan blijkt ie nog in zijn vrij te staan. Kortom je moet soms echt erg ruw hem in zijn achteruit trekken wil die in 1 keer goed zitten.  Nu me vraag is dit nou normaal of puur misschien beetje stug nog? auto is overigens van November 2002 dus as november word ie 2 jaartjes :)

ZioN

me heb nog tot 2-09-2006 Top Occasion Garantie hoor? Maar hoe dan ook. Zal er wel mee langs gaan daar nie van maar misschien wist iemand het hier :)

Jeroen


ZioN

Probleem was eigenlijk zelf op te sporen maar goed gezien de crome rand die erom heen zit ben ik er niet zelf aan begonnen. Iedergeval bleek er ietsie pietsie braam op te zitten en stukje kunstof (vorm waar die dan in gaat als je hem zijn achteruit zet) oplossing was nieuw plaatje erop zetten.  met die tandjes erin 1 2 3 4 5 en dan de R tegenover de 5.

Probleem opgelost. In feite was beetje vijlen al voldoende maar gezien het garantie is hebben ze nieuw plaatje gedaan.  Iedergeval bedankt ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev