Advertenties


Hobby naast de Mégane crossauto

Gestart door Renault Sport, 8 februari 2014, 19:43:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renault Sport

Hallo,

Naast de Mégane crossauto ben ik ook weer bezig met mijn pitbike (125cc 4 takt). Is een chinees motortje, waar ik het frame van verstevigd heb. Hier en daar wat andere onderdelen erop, dus ik heb de kwaliteit wat ''opgekrikt''.



Zo stond hij erbij anderhalf jaar terug. Toen heb ik hem helemaal gestript, gespoten en weer opgebouwd. Sindsdien heb ik er een paar keer op gereden voor stuntwerk en heb hem vervolgens in het hok gezet en er niet veel meer na om gekeken.

Nu heb ik weer zin om het dingetje op te knappen voor stuntwerk/supermotard (op de kartbaan). Kappen worden volledig wit en de onderdelen zoals op de foto worden metallic blauw. Ook heb ik de achterbrug weer even aangepakt want ook die was wat verpauperd.

Post nog wel eens even wat meer foto's al ik verder ben.







'


Groet,

Watse


mark29

leuk speelgoed, waarom honda stickers als het chinees spul is?

Renault Sport

Honda was het eerste merk wat met dat soort type motoren kwam. Toentertijd waren het 50cc 4 takt blokjes. Dit zijn in principe allemaal Honda namaak blokjes die wat meer cc's hebben. Verder vond ik het gewoon leuk. Nu gaan de stickers eraf hoor en komen er sponsor stickers op. ;)

Renault Sport



Voor de pitbike en crossauto (startnummer). Voor de niet friezen: dat rode ding is een pompebled. Ook wel terug te vinden op de Friese vlag. :q


Edwin Postma

Leuke pitbike.
Betreft de pompebled, ik zeg altijd een stomp hartje 8)7
Truckertje

mark

Wat voor blokje hangt er onder?

Heb zelf ook een 125cc pitbike gehad, met een lifan blokje er onder.  !-!
Je kon er mee raggen wat je wou maar het blokje ging niet kapot.  !-!

Renault Sport

Ook een 125cc blokje van Loncin. Inderdaad, wat je zegt, ben ik helemaal met je eens. Heb dit ding nu misschien 3 á 4 jaar en heb motorisch nog nooit problemen gehad. Echt, die blokken zijn super taai. De rest is helaas wel wat minder, maar dat heb ik hier en daar wat aan gedaan.

mark

Dat was ook de reden dat ik de pitbike weer weg had gedaan, de ontsteking was niet zo dol op modder. Na een paar keer crossen zat er weer vocht in de ontsteking, en was je weer 100 euro verder.  :D

Renault Sport

Ah zo ja, nee, hier heb ik nog nooit last van gehad. Nu rij ik er ook niet zozeer mee in de modder. Heb al die tijd op asfalt gereden voor wat stuntwerk. Nu maak ik hem klaar voor de kartbaan/stunterij. ;)



Dennis Postma




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev