Advertenties


Megane Coupe 2.0 (Kier)

Gestart door Kier, 4 juni 2005, 19:30:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kier

Aangezien ik ook al weer enige tijd meelees hier op het forum en soms zelfs mijn aanwezigheid kenbaar maak door wat (domme) postings...lijkt het me wel handig me ff voor te stellen!

Ik ben nou Kiron maar de meeste noemen me Kier..een enkeling zelfs Klier?;D Verder heb ik nog genoeg bijnamen/scheldnamen..en ik ben er trots op? 8) Ben al 25 jaar woon en werkzaam in het altijd rustieke (lees: saaie) Waddinxveen. Hopelijk niet voor eeuwig want het bruisende stadsleven trekt toch net ff iets meer? ;D Hobbies en interesses liggen voornamelijk bij auto's uitgaan en krachttraining.

Na mijn voormalig racemonster te hebben verkocht (een uiterst sportief ingestelde Peugeot Partner 1.8d? ::) ) heb ik mezelf een plezier gedaan met de aanschaf van:



Een Renault M?gane Coup? 2.0 16v IDE

Na een jaar zo rond gereden te hebben sloeg het virus dan uiteindelijk weer toe... Eerst werden de velgen die er onder stonden vervangen door BSA Lance 17 inch Blackchrome:



Enige tijd later... moest de stilte wijken voor een beschaafd gebrom:






Totaalplaatje

Voor ongeveer 1 dag was ik nog tevreden met het resultaat maar daarna werd besloten om toch nog wat meer dingen aan te passen. Zo is er een andere gril in de moterkap gemonteerd:

Voor:



Na:



en werd de coup? 30mm verlaagd:
?


Afgelopen week heb ik dan ook nog me grill vervangen voor een in kleur gepoten grill. Evo spoiler en achterlichtkappen gemonteerd. En ook nog een nieuw setje velgen er onder gezet:




Nu zijn we op zoek naar een leuke voorbumper (of spoilerlip) en een andere achterbumper (barstje in door een boompje :-[ )

Voor degene die tot aan hier zijn gekomen, dank voor jullie aandacht :)?

Groet
Kier

Kier

Even korte update. De Megane gaat morgen richting spuiter voor het spuiten en monteren van:

V-style achterbumper
Sideskirts
Elia voorlip
Handgrepen
Spiegels.

Plannen voor in de toekomst:

Leren interieur in 2 kleuren,
Spuiten deel interieur
Middendemper verwijderen
L + R uitlaatsysteem.

Foto's volgens zsm.

Kier

De Megane is terug van de spuiter! Ben zeer tevreden met het resultaat! Fotos hadden iets beter gekunt maar dat doen we nog wel een keer over!












EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev