Advertenties


17 November 2013 afsluitingsmeeting RMC

Gestart door Roy (Coup a One), 20 oktober 2013, 14:13:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Marcel, ik weet niet waar die opmerking op slaat, maar waarom zou er een addertje onder het gras zitten?

Door de kosten laag (of zelfs gratis) te houden proberen we alleen meer leden naar de meetings te krijgen. Daar is niets mis mee volgens mij.  :?

Rogier

Ik snap de opmerking ook niet echt, de enige kosten die je hebt zijn de benzinekosten naar Amersfoort toe. Er wordt een toezegging gedaan vanuit het bestuur, dus daar kan je vanuit gaan dat het ook gehanteerd wordt. Dus de adders laten we lekker in het gras liggen en ze komen hier niet te voorschijn.

En zoals er duidelijk beschreven staat wordt er nog naar de comsumpties gekeken, ik zou het zeer goed begrijpen dat wij de consumpties zelf moeten financieren, aangezien we een zeer mooi cadeau aangeboden krijgen vanuit de club.

Fubar (Marcel)

#17
Dennis, Rogier. Jullie snappen er ook helemaal niets van he? Het gaat niet om de kosten vd consumpsies, maar om de inhoud van die consumpsies........DAT zou m.i. ook nader onderzocht moeten worden weet je? (link: wie is de BOB :police: :prut: :nana: )

Niet zo zwaarmoedig reageren hoor zo vlak voor het weekend :D --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Of je moet wat duidelijker zijn met wat jij bedoelt, want zoals jij het er neer zet wordt het zo opgevangen zoals dennis en ik reageren ;) maar verder is het prima

Dennis Postma


Roy (Coup a One)

Marcel waarom zou het nu anders zijn dan voorgaande meetings :?
Jij kwam zelf rijdend en ging zelf rijdend weer terug de afgelopen meeting, waarom zouden wij dan anders zijn :?

Edwin Postma

Leuk dat dit betaald word !-!

Goeie actie van pearl.. uh. Rmc :D
Truckertje

Rogier

Jij moet gewoon betalen ed, en waarom omdat jij een clio hebt :D

Roy (Coup a One)

Daar is niets mis mee, het blijft Renault en Frans :lmao:

Rogier


Roy (Coup a One)

Niet Renault :neen: de Bestuurder zul je bedoelen :lmao:

Rogier

Beide dan hahahahha:D (laten we maar weer ontopic gaan)


juul

Zo dat is een mooi gebaar van de RMC. Weet nu ook zeker dat ik kan, en misschien komen we met z'n drieën nog niet helemaal zeker.
Dit laat ik uiteraard bijtijds weten.
Nu gaan we is even kijken wat we leuk vinden van de opties.

Rogier

Das balen, zit ik net naar de datum te kijken is het op 17-11 dan kan ik helaas niet  l- had graag een potje gelaser gamed.

Ik ga uit eten met me vriendin en haar vader + vriendin in een BBQ Restaurant in Apeldoorn. Dus ik ben er helaas niet bij :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev