Advertenties


Subwoofer inbouwen

Gestart door Wouterr, 14 juni 2013, 12:02:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Dunste kabel die erbij zit meestal, je hebt 2 dikke kabels voor de massa en de power. 1 setje tulpstekkers en dan hou je als enige kabel de remote kabel over! Ongeveer net zo lang als de power kabel! Succes !-!

Wouterr

Ik maak even een foto voor je

Wouterr



Dit schijnt volgens het boekje de EBC te zijn. External Base Controler. Bedoel je dit? Dit is de enige kabel dichtbij de 5M(powerkabel is 5M, deze 5.2M)

Hiernaast heb ik die andere nog zoals beschreven in mn vorige post.

Wouterr

En hier de Remote Control kabel vanuit de radio. Hij zit nu vast in hetzelfde blauwe draadje dat uit het zwarte blok komt.

Heatzone (Mark)

De remote kabel is eenzelfde soort kabels als de massa en power kabel alleen een stuk dunner! Zeg maar vergelijkbaar aan een speaker draadje! Het draadje zal niet veel dikker zijn als de remote kabel van je radio :)

Wouterr

Die zal ik dan moeten bestellen, want die zit.er echt niet bij.

Heatzone (Mark)

Hij moet er echt bijzitten, vriend van me had namelijk exact dezelfde kabelset :P.

Kan je even een foto maken van de kabels die je hebt? Je kan eventueel anders ook een ander draad gebruiken hoor, hoef je niet perse te bestellen.

Wouterr

Mannen! Excuses voor deze ontzettend late reactie.

Maarrr ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen!
@ Heatzone, ik heb een simpel standaard kabeltje gekocht en deze aan de achterkant van de radio gemonteerd bij het "remote control" draadje(Zie foto) en de andere kant aan de sub.

Nog heel erg bedankt voor alle hulp en reacties, het heeft mij zeker geholpen :)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev