Advertenties


Naam onderdeel interieur

Gestart door hawlery, 6 juni 2013, 23:56:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hawlery

Sorry als dit een domme vraag is, maar ik wil graag weten wat de naam is van een onderdeel van mijn interieur. Ik wil het namelijk vernieuwen aangezien het er niet uitziet en plakt. hier is een foto van het onderdeel wat ik bedoel (het verrotte gedeelte met het witte erin, dat hoort natuurlijk niet):



alvast bedankt!

rickluten

is dat niet gewoon deurhendel binnenzijde? of armsteun ? armdrager? weet ik veel..  :D

probeer is aan een exploded view of iets van je auto te komen, misschien word je daar wat wijzer van. en anders misschien in je manual van de auto zelf? of staat er aan de binnenkant van het onderdeel wel het product/type nummer.
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Lennart

Hi hawlery,

Allereerst natuurlijk welkom op het forum

Ik zou zeggen handgreep deur binnenkant... maar zeker weten doe ik 't niet.

Voor zulke dingen zou ik zelf naar een sloop/ demontagebedrijf gaan.
Heeft deze onderdelen vaak wel liggen voor een nette prijs..

mocht je het trouwens leuk vinden jezelf eens voor te stellen op het forum.. Dat kan hier
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

Mocht je ze gaan vervangen, dan kun je hier kijken voor een how-to... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

hawlery

Ik zou ze graag willen vervangen en kopen, maar ik kan ze online nergens vinden. Kan iemand mij misschien hierbij helpen?

Dante

Tedo, oh eBay guru, kom er eens in...! :yay:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

inderdaad,,, De magie van Tedo werkt altijd..
En anders onderdelenlijn.nl Foto'tje erbij en afwachten  :q
assumption is the mother of all f*ck ups

Tedo

#7
De guru lag op een oor  ;)

Bijgaand wat magie qua handgrepen. Maar je zou je eigen grepen ook kunnen spuiten (kan je alleen je auto ondertussen niet of moeilijk gebruiken).

Sloop kan je proberen, maar de kans dat je daar onbeschadigde grepen vindt is heel klein.

hawlery

Dit is echt pure magie! heel erg bedankt, ze zien er goed uit!
Die van mij zijn ook kapot, dus een andere kleur geven is geen optie, ik moet wel nieuwe kopen.

max

mijn electrische dak gaat ineens niet meer open er staat dat ik het handboek moet raadplegen maar die heb ik niet,wat kan er aan de hand zijn hij deed het tot heden goed.het is een megane cc sept.2004

max

weet iemand hier antwoord op

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev